اکسیژن ساز بیمارستانی چیست؟

اکسیژن ساز بیمارستانی چیست؟

بسیاری از افراد نمی دانند که اکسیژن ساز بیمارستانی چیست؟ اکسیژن ساز موجب غلیظ کردن اکسیژن موجود در محیط پیرامون ما می شود. دستگاه اکسیژن ساز به دلیل پمپ هوایی که دارد قادر است که هوای اطراف را به درون محفظه خود بکشد و از پودر زئولیت پر می شود و در نهایت نیز اکسیژن و نیتروژن از هم جدا می شوند.

اکسیژن جدا شده به وسیله لوله به ماسک یا نازل بینی وارد شود و فرد بیمار می تواند تنفس بهتری را تجربه کند. دستگاه اکسیژن ساز دارای دو نوع مختلف است: یک نوع ثابت و دیگری قابل حمل. برای بیماران در بیمارستان که مشکل تنفسی دارند و یا هوشیاری کافی جهت تنفس ندارند، از دستگاه اکسیژن ساز به وفور استفاده می شود.

کرج مد؛ از نمایندگی های اصلی فروش و تعمیر انواع دستگاه های ثابت و قابل حمل اکسیژن ساز در کرج است که دارای سال ها سابقه کار و کارشناسانی متخصص در زمینه فروش و تعمیر نوع دستگاه اکسیژن ساز در برند های مختلف می باشد. اگر قصد خرید و یا تعمیر دستگاه اکسیژن ساز خود را دارید، می توانید به صورت حضوری به مرکز تخصصی کرج مد مراجعه نمایید. کارشناسان ما همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

عملکرد دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی

در محیط های بیمارستانی برای بیمارانی که نمی توانند به خوبی نفس بکشند، از دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی استفاده می کنند، چون هر گونه کمبود اکسیژنی وجب می شود که بدن نتواند به خوبی کار کند. با اکسیژن این دستگاه به افزایش ایمنی بیمار کمک بسزایی می شود، اما لوله های تولید اکسیژن در قسمت های مختلف بیمارستان همانند اتاق عمل وجود دارند و با توجه به این که اکسیژن قابل احتراق است، به هیچ عنوان نباید در محیط بیمارستان به استعمال دخانیات و یا مواد متحرقه بپردازید. بعضی از این دستگاه ها با دستگاه های بیهوشی مرتبطند و به محض خارج شدن ماسک از دهان بیمار و قطع شدن عملیات اکسیژن رسانی، آلارم هشدار می دهند که مشخص می کند دستگاه اکسیژن ساز به دستگاه بیهوشی متصل شده است.

معایب استفاده از دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی

دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی نیز همانند سایر تجهیزات پزشکی احتمال خراب شدن را دارد. یکی از مهم ترین مشکلات آن، از کار افتادن موتور دستگاه اکسیژن ساز است و چون این دستگاه دارای باتری نیست، اگر برق نباشد دستگاه دیگر کار نمی کند و قادر به تولید اکسیژن نمی باشد. اما بیمارستان ها اغلب دارای برق اضطراری هستند و نیازی نیست نگران این موضوع باشید. دستگاه اکسیژن ساز مجهز به فیلتر تصفیه است و هنگامی که مکررا از این دستگاه استفاده کنید و تمیز نشود و یا در محیط های مرطوب قرار بگیرد، گرانول های دستگاه بسته می شوند.

روش انتخاب دستگاه اکسیژن ساز

• بر حسب میزان اکسیژن می توانید دستگاه را ارزیابی کنید.
• بر حسب میزان استفاده از اکسیژن در محیط های بیمارستانی انتخاب می شود.
• بر حسب کمپرسور که متناسب با دستگاه مولد انتخاب می شود.
• متناسب با فیلتر متناسب با مولد انتخاب می شود.
• بر حسب مخزن های متناسب با بخش های دستگاه انتخاب می شود.
سیستم پی اس آ

در محیط های بیمارستانی و سایر مراکز درمانی این سیستم بدون اینکه به کپسول و اکسیژن مایع نیاز داشته باشد کار می کند و موجب تولید اکسیژن برای بیمار می شود. سیستم پی اس آ تا حد زیادی میزان هزینه ها را پایین می آورد و از مزیت های مهم این سیستم، می توان امنیت بالایی که دارد را بیان نمود. این سیستم قادر است که حدود 5/95 درصد اکسیژن خالص تولید کند، بهترین گزینه برای موارد پزشکی به شمار می رود و از استاندارد های جهانی پیروی می کند.

اکسیژن ساز بیمارستانی چیست؟

خرید دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی

از دستگاه اکسیژن ساز برای محیط های بیمارستانی و منازل به طور متداول استفاده می شود. این دستگاه برای بیمارانی که دچار مشکلات و عوارضی هم چون بیماری های قلبی و عروقی، ریوی، سم و غیره هستند و هم چنین برخی از افرادی که در حالت بیهوشی کامل هستند از دستگاه اکسیژن ساز ثابت در بیمارستان استفاده می کنند که با برق کار می کند و متصل به دستگاه بیهوشی می باشد. جهت دریافت مشاوره تخصصی، می توانید با کارشناسان و متخصصان کرج مد تماس بگیرید، ایشان اطلاعات جامع و کاملی را از مشخصات فنی و کاربرد های مختلف دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.