تعمیر اکسیژن ساز

مشاوره تعمیر اکسیژن ساز

برای دریافت مشاوره تعمیر اکسیژن ساز بهتر است به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سابقه کار بالایی برخوردار باشند تا بتوانید با اطمینان خاطر از خدمات مشاوره ای تعمیرات تخصصی آن بهره ببرید. کرج مد؛ یکی از مراکز تخصصی و معتبر موجود در استان البرز است که دارای سال ها سابقه کار و کارشناسانی حاذق و توانمند در زمینه تعمیر انواع تجهیزات پزشکی و تخصصی می باشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی از کارشناسان و متخصصان کرج مد، تنها کافیست از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های موجود در سایت با ایشان ارتباط برقرار نمایید تا اطلاعات جامع و کاملی را در مورد چگونگی تعمیر دستگاه اکسیژن ساز در اختیارتان قرار دهند.

دستگاه اکسیژن ساز چیست؟

دستگاه اکسیژن ساز چیست؟

دستگاه اکسیژن ساز از تجهیزات پزشکی بسیار مهمی است که برای افراد بیمار قادر به تولید اکسیژن خالص در محیط است. بیمارانی که سطح اکسیژن موجود در خونشان پایین است، باید از این دستگاه استفاده کنند. در صورتی که دستگاه اکسیژن ساز خراب شود و نیاز به تعمیر پیدا کند، باید به سراغ تکنسین ها و تعمیرکارانی متبحر و حرفه ای بروید تا بتوانند به صورت اساسی دستگاه شما را تعمیر نمایند و از قطعات محکم و اورجینال جهت تعمیر و تعویض قطعات آن استفاده کنند.

معمولا بیماران مبتلا به آسم، سرطان ریه، آنفولازا و کرونا از این دستگاه استفاده می کنند. بیماران باید با تاییدیه پزشک معالج خود اقدام به تهیه این دستگاه نمایند، چون استفاده از آن بدون نسخه پزشکی امری پر خطر تلقی می شود و ممکن است آسیب بیشتری را به او وارد کند. با تشخیص و تایید پزشک مشخص می شود که فرد بیمار، باید از چه حجم دستگاه اکسیژن ساز و چه مدت زمان استفاده کند.

اجزای دستگاه اکسیژن ساز

در حال حاضر تعمیر دستگاه اکسیژن ساز، توسط تعمیرکاران و متخصصان متعددی در سطح کشور انجام می شود که متناسب با اجزای مختلف دستگاه، هزینه تعمیر آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. اجزای مختلف دستگاه اکسیژن ساز شامل موارد زیر می شوند:

• کمپرسور: دستگاه اکسیژن ساز، جهت تولید و تغذیه هوای فشرده به کمپرسور نیاز دارد.
• فیلتراسیون: هوای فشرده ای که توسط کمپرسور تولید می شود دارای بخار آب، ذرات ریز غبار، ذرات خورنده، باکتری و ذرات ریز روغن می باشد. به کمک فیلتر، هوای مطلوب و استانداردی تولید خواهد شد.
• مخزن: به کمک مخزن، هوای فشرده و مورد نیاز سیستم برای مواقع اوج مصرف ذخیره می شود و در فشار سیستم تغییری ایجاد نمی کند
• درایر که دارای انوع مختلفی می باشد.

مشاوره تعمیر اکسیژن ساز

تعمیر دستگاه اکسیژن ساز در برند های مختلف

انواع دستگاه اکسیژن ساز از لحاظ نوع قطعات داخلی و قیمتی با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند، اما اگر تعمیر کار دارای تخصص و تجربه بالایی باشد، می تواند هر نوع دستگاه اکسیژن سازی را تعمیر کند و در مدت زمان کوتاهی به مشتری تحویل دهد. دستگاه های اکسِیژن ساز انواع مختلفی دارند؛ هم چون دستگاه اکسیژن ساز خانگی که در دو نوع مبله و ایستاده موجود است. اکسیژن ساز های ثابت یا خانگی قابلیت حمل نداشته و وزن بالایی دارند، بنابراین در محیط منزل، مراکز درمانی و غیره به کار می روند و به دو صورت پالسی و مداوم اکسیژن تولید می کنند.

اکسیژن ساز های بیمارستانی که به آن ها پرتابل هم می گویند، برای افراد مبتلا به بیماری های تنفسی، خانه سالمندان و باشگاه های ورزشی مناسب استفاده هستند که داری وزن کمتری بوده و به راحتی حمل می شوند و به صورت پالسی کار می کنند. این نوع از اکسیژن ساز ها دارای سنسور هایی هستند که می توانند دم و بازدم بیمار را تشخیص دهند و موجب صرفه جویی در مصرف انرژی دستگاه و بهبود وضعیت تنفسی فرد بیمار شوند.
تعمیر تخصصی دستگاه اکسیژن ساز در مرکز کرج مد

عیب یابی دستگاه اکسیژن ساز بهتر است توسط تکنسین ها و متخصصانی حرفه ای صورت بگیرد تا بتوانند به سرعت عیوب و نواقص دستگاه را تشخیص داده و جهت رفع مشکل آن اقدامات لازم را انجام دهند. جهت بهره مندی از خدمات فوق حرفه ای و تخصصی تعمیرکاران مرکز بزرگ کرج مد، تنها کافیست به وب سایت اینترنتی کرج مد مراجعه نموده و با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. جهت تعمیر و دریافت مشاوره رایگان تخصصی از ایشان، می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان می باشند.