تعمیر اکسیژن ساز در منزل

برای تعمیر اکسیژن ساز در منزل، می توانید از دفترچه راهنمای دستگاه استفاده کنید. اگر دستگاه اکسیژن ساز صدای بوق دهد، می تواند نشان دهنده هشدار و ایجاد مشکلی در مشخصات ایمنی داخلی دستگاه باشد و باید مشکل آن شناسایی شود. اغلب این دستگاه ها دچار مشکلات برقی می شوند و جریان هوایی که از آن ها عبور می کند چندان زیاد نمی باشد، بنابراین باید به تشخیص و تعمیر اکسیژن ساز در منزل بپردازید. در صورتی که نتوانستید مشکل و عیوب دستگاه را تشخیص دهد، می توانید به مرکز بزرگ و تخصصی کرج مد مراجعه نمایید.

کرج مد با دارا بودن سال ها سابقه کار و تکنسین هایی توانمند و با تجربه در زمینه تعمیر تجهیزات پزشکی، آماده ارائه هر گونه خدماتی در زمینه تعمیرات تخصصی و تعویض قطعات داخلی دستگاه اکسیژن ساز می باشد. جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خدمات تخصصی مجموعه بزرگ کرج مد، تنها کافیست از طریق کانال های مجازی واتساپ و تگرام و یا شماره تلفن های موجود در سایت، با کارشناسان و متخصصان ما ارتباط برقرار نمایید، ایشان اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

تعمیر اکسیژن ساز در منزل

مشکلات فنی دستگاه اکسیژن ساز

• کاهش قدرت دستگاه: این یکی از مشکلات متداولی است که برای اغلب دستگاه های اکسیژن ساز رخ می دهد، هنگامی که دستگاه بوق بزند و یا دچار نوسان و کمبود برق می شود، یعنی نقص فنی بزرگی پیدا کرده است، در صورتی که دستگاه اکسیژن ساز توسط باتری کار کند و شارژ آن از حد مجاز کمتر شود، زنگ هشدار دستگاه شروع به بوق زدن می کند، در این صورت باید دستگاه را به برق متصل کنید تا صدای بوق دستگاه قطع شود و بدین ترتیب می توانید دستگاه اکسیژن ساز خود را به راحتی در منزل تعمیر کنید.

• خطای مصرف کننده: برخی مواقع اتفاق های ساده ای رخ می دهند که موجب به صدا درآمدن زنگ هشدار دستگاه می شوند. اگر دستگاه در محیطی قرار بگیرد که دارای تهویه مناسبی نباشد، فیلتر دستگاه تمیز نشود و یا به صورت مرتب تمیز نشود، امکان دارد دچار خطا گردد. برای حل مشکل می توانید به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه نمایید.

• دستگاه نتواند اکسیژن کافی تولید نماید: دستگاه اکسیژن ساز با کشیدن هوای اطراف به درون دستگاه اکسیژن تولید می کند و سپس هوا را به صورت فیلتر شده به محیط بیرون انتقال می دهد، اگر دستگاه نتواند به راحتی اکسیژن تامین کند آلارم می دهد، بنابراین می توانید اقدام به تعمیر دستگاه اکسیژن ساز در منزل نمایید و در صورت عدم حل مشکل، می توانید از کارشناسان و متخصصان کرج مد کمک بگیرید.

• جریان اکسیژن کافی وجود داشته باشد: این اتفاقی رایج است و شما به راحتی و سادگی می توانید اقدام به حل چنین مشکلی نمایید. در صورتی که تغلیظ کننده اکسیژن، نتواند جریان هوای کافی را شناسایی کند هشدار می دهد، در این صورت امکان دارد که لوله دستگاه صدمه دیده و یا دچار پیچ خوردگی شده باشد، بنابراین کافیست که لوله اکسیژن دستگاه را بررسی کنید، در صورت آسیب لوله دستگاه را عوض نموده و یا پیچ خوردگی لوله را باز کنید.

علت بیش از حد گرم شدن دستگاه اکسیژن ساز چیست؟

دلایل مختلفی می تواند موجب گرم شدن بی اندازه دستگاه اکسیژن ساز شود هم چون :

• قرار گرفتن دستگاه در محیطی که دارای تهویه خوبی نیست.
• مسدود شدن فیلتر دستگاه
• گرفتگی فن یا موتور دستگاه
• …

در صورتی که صدای بوق دستگاه به دلیل دمای بالای آن در بیاید، باید دستگاه را خاموش کرده و سپس منتظر باشید تا کاملا خنک شود. در صورتی که مشکل دستگاه برطرف نشد، می توانید به نمایندگی معتبر و تخصصی کرج مد مراجعه نمایید. کارشناسان ما به راحتی مشکل دستگاه شما را تشخیص داده و برطرف می نمایند.

تعمیر اکسیژن ساز در منزل

آلارم دستگاه اکسیژن ساز

• آلارم دستگاه بدون نور به صدا در میاید که می تواند نشان دهنده مشکلاتی در جریان برق باشد و باید اتصالات و جریان برق مورد بررسی قرار بگیرد.
• آلارم با نور قرمز به صدا در بیاید و این نشان دهنده هشدار عمومی برای نواقص دستگاه است و به تعمیرات تخصصی تری نیاز دارد.
• آلارم با نور سبز یا زرد به صدا در بیاید که نشان دهنده کم بودن جریان اکسیژن و یا ضعیف بودن باتری است. آلارم رنگ زرد می تواند به خاطر مقدار اکسیژن خروجی کم، دمای بالا و بیش از حد مجاز، عدم شناسایی تنفس و غیره باشد.

در صورتی که نتوانستید با مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه و در منزل، مشکل دستگاه اکسِیژن ساز خود را برطرف کنید، می توانید به مرکز تخصصی کرج مد مراجعه نموده و از خدمات تکنسین های متبحر و حاذق ما بهره مند شوید. جهت دریافت خدمات و تعمیرات تخصصی ما، کافیست با شماره تلفن های موجود در وب سایت اینترنتی کرج مد تماس حاصل فرمایید.

برای تعمیر اکسیژن ساز در منزل چه باید کرد؟

برای تعمیر اکسیژن ساز در منزل از دفترچه راهنمای دستگاه استفاده کنید. اگر دستگاه اکسیژن ساز صدای بوق دهد، می تواند نشان دهنده هشدار و ایجاد مشکلی در مشخصات ایمنی داخلی دستگاه باشد که باید شناسایی گردد. اغلب این دستگاه ها دچار مشکلات برقی می شوند و جریان هوایی که از آن ها عبور می کند چنان زیاد نباشد، باید برای تعمیر آن اقدام نمایید، اگر نتوانستید در منزل مشکل و عیوب دستگاه را تشخیص دهید، می تواند به مراکز معتبر و تخصصی برای تعمیر مراجعه نمایید.

مشکلات فنی دستگاه اکسیژن ساز را نام ببرید؟

کاهش قدرت دستگاه که اغلب برای دستگاه اکسیژن ساز رخ می دهد و هنگامی که دستگاه بوق می زند و یا دچار نوسان و کمبود برق می شود، یعنی نقص فنی بزرگی پیدا کرده است و در صورتی که دستگاه توسط باتری کار کند  شارژ آن از حد مجاز آن کمتر شود، زنگ هشدار دستگاه شروع به بوق زدن می کند، در این صورت باید دستگاه را به برق متصل کنید تا صدای بوق قطع شود. دستگاه دچار خطای مصرف کننده باشد که در محیطی که دارای تهویه مطبوعی نیست و فیلتر دستگاه تمیز نشود، این خطا رخ می دهد. دستگاه اکسیژن کافی تولید نکند هشدار می دهد یا جریان اکسیژن کافی وجود نداشته باشد که به معنای صدمه دیدن لوله دستگاه و یا دچار پیچ خوردگی شده باشد این مشکل رخ می دهد.

علت بیش از حد گرم شدن دستگاه اکسیژن ساز چیست؟

دلایلی هم چون قرار گرفتن بی اندازه دستگاه در محیطی که دارای تهویه خوبی نیست، مسدود شدن فیلتر دستگاه، گرفتگی فن یا موتور دستگاه و غیره که هنگامی که دمای بالا دستگاه بالا می رود رخ می دهد، در این صورت دستگاه باید کاملا خنک شود و در صورتی که مشکل برطرف نشد، به نمایندگی معتبر و تخصصی مراجعه نمایید. کارشناسان به خوبی مشکل دستگاه را تشخیص داده و برطرف کنید.

چرا دستگاه اکسیژن ساز آلارم می دهد؟

الارم دستگاه بدون نور به صدا در می آید که نشانه مشکلاتی در جریان برق و اتصالات آن می باشد، آلارم با نور قرمز به صدا درآید که نشانه هشدار عمومی برای نواقص دستگاه است، آلارم با نور سبز یا زرد که نشانه کم بودن جریان اکسیژن یا ضعیف بودن باتری است. آلارم زرد نشانه کم بودن اکسیژن خروجی، دمای بالا و بیش از حد مجاز، عدم شناسایی تنفس و غیره می باشد.