نمایندگی تعمیر اکسیژن ساز

نمایندگی تعمیر اکسیژن ساز

کرج مد؛ نمایندگی تعمیر اکسیژن ساز در استان البرز می باشد که دارای سال ها سابقه کار و تخصص بالایی در زمینه تعمیر انواع تجهیزات پزشکی و انواع دستگاه های اکسیژن ساز در برند های مختلف داخلی و خارجی می باشد که با دارا بودن کارشناسان و متخصصان حاذق و توانمند، می توانند دستگاه های اکسیژن ساز شما را با بهره گیری از بهترین قطعات داخلی اورجینال تعمیر کنند و در مدت زمان کوتاهی در بالاترین کیفیت ممکن تحویل دهند.

دستگاه های اکسیژن ساز از دستگاه های خاص و منحصر به فرد پزشکی محسوب می شوند که هر از گاهی امکان دارد خراب شوند، بنابراین تعمیر اکسیژن ساز و روش تعمیر آن از اهمیت بالایی برخوردار است. برای تعمیر دستگاه اکسیژن ساز مراکز تخصصی چنانی وجود ندارند، ما در این مقاله قصد داریم در مورد دستگاه اکسیژن ساز و روش تعمیر و نگهداری آن با شما صحبت کنیم، بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی از این دستگاه دست یابید.

دستگاه اکسیژن ساز چیست؟

دستگاه اکسیژن ساز یکی از دستگاه های پزشکی خاصی است که می تواند اکسیژن را غنی ساخته و انتشار دهد و اکسِیژن مورد نیاز بیمار را تامین نماید؛ در واقع اکسیژن تراپی یکی از روش های موثر برای درمان بیماران است که با پیشرفت علم و فناوری در مدل های مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می گردد. این دستگاه به بیمارانی که دارای مشکلات مزمن ریوی هستند و نمی توانند به راحتی نفس بکشند کمک می کند.

بیماران دچار مشکلات تنفسی، پنونومی، آسم، قلب و حتی برای برطرف کردن خستگی های روزمره گزینه ای کاملا مناسب و کاربردی محسوب می شود.

تعمیر و عیب یابی دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز؛ یکی از تجهیزات پزشکی است که به طور مرتب سرویس شده و باید نوع عملکرد آن به صورت کامل بررسی شود. بررسی کردن دستگاه اکسیژن ساز به منظور دستیابی به عملکرد بهتر دستگاه صورت می گیرد که بتواند برای فرد بیمار مثمر ثمر واقع شود. در صورتی که دستگاه اکسیژن ساز دچار ایراد و نقص شود، سلامتی فرد بیمار در معرض خطر قرار می گیرد، بنابراین سرویس دستگاه اکسِیژن ساز باید به صورت مرتب و دوره ای انجام شود.

چگونگی تعمیر دستگاه اکسیژن ساز

چگونگی تعمیر دستگاه اکسیژن ساز

فرقی نمی کند که دستگاه اکسیژن ساز برندی داخلی باشد یا خارجی، در هر صورت به دلایلی امکان دارد دچار مشکلاتی شده و خراب شود. مهم ترین خدماتی که در زمینه تعمیر دستگاه اکسیژن ساز توسط مرکز تخصصی کرج مد ارائه می گردد شامل موارد زیر می شوند:

• تعمیر کردن کمپرسور: این بخش از قسمت های مهم دستگاه اکسیژن ساز است که ممکن است در گذشت زمان خراب گردد.
• عوض کردن فیلتر دستگاه: در این دستگاه ها فیلتر هایی جهت تصفیه هوا جود دارند که در طول زمان نیاز به سرویس پیدا کرده و باید عوض شوند.
• تعمیر بخش تغلیظ کننده اکسیژن که اگر دچار نقص فنی شود، باید عیب و ایراد های آن را برطرف نموده و تعمیر شود.
• تعمیر مخزن زئولیت: باید در بازه های زمانی مشخصی در هنگام استفاده از اکسیژن ساز، مخزن زئولیت را کنترل کنید و اگر نیاز باشد آن را پر کرده و ترمیم نمایید.
• هر دستگاه اکسیژن ساز از بخش های مختلفی تشکیل شده است که شامل کمپرسور های ورودی، کمپرسور های کپسول پر کنی، رگلاتور دستگاه، شیر های کنترل و غیره می شود، اگر هر کدام از این بخش ها در هنگام استفاده از این دستگاه دچار نقص و خرابی شوند، باید جهت تعمیر و عیب یابی آن اقدامات لازم را انجام دهید.

تعمیر تخصصی دستگاه اکسیژن ساز

برای تعمیر دستگاه اکسیژن ساز نیاز به کمک افرادی با تجربه و متخصص دارید تا بتوانند دستگاه های اکسیژن ساز در هر برندی که باشد را در مدت زمان کوتاهی تعمیر نموده و به شما تحویل دهند. برای اطلاع از چگونگی روند تعمیر دستگاه خود، با تعمیر گاه مجاز کرج مد تماس گرفته و از روند سرویس دستگاه خود مطلع شوید.

برای تعمیر دستگاه خود، می توانید به تعمیر گاه مجاز ما مراجعه نموده و سرویس و تعمیر نواقص فنی دستگاه اکسِیژن ساز خود را به ما بسپارید. جهت دریافت خدمات تخصصی کارشناسان و تکنسین های حرفه ای ما، تنها کافیست با شماره تلفن های موجود در وب سایت اینترنتی کرج مد تماس حاصل فرمایید.

دستگاه اکسیژن ساز چیست؟

دستگاه اکسیژن ساز از دستگاه های پزشکی است که می تواند اکسیژن را غنی کند و منتشر نماید و اکسیژن مورد نیاز بیمار را تامین نماید؛ در واقع اکسیژن تراپی از روش های موثر برای درمان بیماران است و با پیشرفت علم و فناوری این دستگاه در مدل های مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می گردد.

دستگاه اکسیژن ساز برای چه بیمارانی مورد استفاده قرار می گیرد؟

این دستگاه برای بیمارانی که دارای مشکلات مزمن ریوی هستند و نمی توانند به درستی نفس بکشند و یا بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی، پنونومی، آسم، قلب و حتی برای برطرف کردن خستگی های روزمزه گزینه ای مناسب و کابردی است.

تعمیر و عیب یابی دستگاه اکسیژن ساز چگونه انجام می شود؟

دستگاه اکسیژن ساز نوعی وسیله پزشکی است که به صورت مرتب سرویس شده و باید نوع عملکرد آن مورد بررسی قرار بگیرد. بررسی کردن دستگاه اکسیژن ساز به منظور دستیابی به عملکرد بهتر دستگاه انجام می گیرد که برای فرد بیمار بتواند مثمر ثمر واقع شود. اگر دستگاه اکسیژن ساز دچار نقص و عیب شود، سلامتی فرد بیمار در معرض خطر قرار می گیرد، بنابراین باید به صورت مرتب و دوره ای سرویس شود. برای تعمیر باید  به سراغ افراد متخصص و با تجربه بروید تا قادر باشند دستگاه های اکسیژن ساز را در هر برند و مدلی تعمیر کنند.

مهم ترین خدماتی که در زمینه تعمیر دستگاه اکسیژن ساز ارائه می شوند شامل چه مواردی می باشند؟

کمپرسور از بخش های مهمی است که در گذشت زمان خراب می گردد. عوض کردن فیلتر دستگاه که در جهت تصفیه هوا به کار می رود و در طی زمان به تعمیر و عوض کردن نیاز پیدا می کند، تعمیر بخش تغلیط کننده اکسیژن در صورت ایجاد نقص و خرابی، تعمیر مخزن زئولیت در بازه های زمانی مشخص که باید مخزن زئولیت کنترل شود و اگر نیاز باشد پر شده و ترمیم گردد. هر دستگاه اکسیژن ساز شامل بخش های مختلفی هم چون کمپرسور های ورود کمپرسور های کپسول پر کنی، رگلاتور دستگاه، شیر های کنترل و غیره می شوند که در صورت هر گونه نقص و خرابی هر کدام از این بخش ها باید تعمیر و عیب یابی شوند.