تعمیر اکسیژن ساز در تهران

تعمیر اکسیژن ساز در تهران

در حال حاضر دستگاه های پزشکی فراوانی در سطح دنیا طراحی و ساخته می شوند که دارای کاربرد های مهمی در کنترل سلامتی بیمار هستند. دستگاه اکسیژن ساز از دستگاه های مهم و کاربردی است که در نفس کشیدن بیماری نقش مهمی را ایفا می کند. دستگاه اکسیژن ساز توسط کمپانی های متعددی تولید می شود، حتی معتبرترین برند های این دستگاه نیز بعد از مدتی مستهلک و نیازمند تعمیر می شوند. برای تعمیر نمودن این دستگاه باید به مراکزی مراجعه نمایید که دارای اعتبار کافی باشند. جهت تعمیر انواع دستگاه های اکسیژن ساز در برند های داخلی و خارجی، می توانید به وب سایت کرج مد مراجعه نمایید و با شماره های ما تماس بگیرید.

بهترین مرکز تعمیر دستگاه اکسیژن ساز

در صورتی که مایل به یافتن مرکزی معتبر و با سابقه جهت تعمیر دستگاه اکسیژن ساز خود هستید، باید به مراکزی مراجعه نمایید که دارای تخصص و مدارکی کافی جهت تعمیر این گونه دستگاه ها باشند. فروشگاه کرج مد تمامی دستگاه های اکسیژن ساز در برند های مختلف را به صورت تخصصی تعمیر می کند. ساکنان کرجی و تهرانی می توانند به صورت حضوری به آدرس درج شده در وب سایت ما مراجعه نمایند و از تعمیرات تخصصی ما بهره مند گردند. نیرو های متخصص و با تجربه کرج مد در خدمت شما عزیزان می باشند. کرج مد علاوه بر تعمیر تخصصی دستگاه های پزشکی، از عرضه کنندگان اصلی دستگاه های اکسیژن ساز به سراسر کشور نیز می باشد، بنابراین نیازی نیست نگران قطعات مورد نیاز برای دستگاه اکسیژن ساز خود باشید.

تعمیر دستگاه اکسیژن ساز

تعمیر دستگاه اکسیژن ساز شامل چه مراحلی می شود؟

جهت تعمیر نمودن دستگاه اکسیژن ساز؛ در ابتدا افراد متخصص تست هایی را انجام می دهد تا متوجه شود که چه میزان دستگاه دچار خرابی شده است؟ یکی از این تست ها، بررسی خلوص دستگاه است که میزان اکسیژن آن را تعیین می کند. در صورتی که در تست میزان عددی که دستگاه نشان داد 21 باشد، یعنی دستگاه خراب است و نیازمند تعمیر می باشد که امکان دارد شیر برقی و یا برد آن مشکل پیدا کرده باشد.

در صورتی که صدای دستگاه بیش از حد باشد، به طور معمول مشکل از کمپرسور آن است و باید اورینگ های آن که به دلیل اصطکاک خراب شده اند تعمیر گردند. در کرج مد تمام تعمیرات تخصصی و تست دستگاه های اکسیژن ساز شما در مدت زمانی کوتاه انجام می شوند.

تعمیر و سرویس دوره ای دستگاه اکسیژن ساز

چون دستگاه اکسیژن ساز از جمله دستگاه هایی است که با تنفس بیمار ارتباط مستقیمی دارد، بنابراین نقش مهمی در مراکز درمانی دارد و نوع عملکرد آن بسیار مهم است. این دستگاه باید در طی زمان های مختلف به صورت دوره ای سرویس شود تا هیچ گونه اختلالی در نوع عملکرد آن رخ ندهد. برای تعمیر و سرویس دوره ای دستکاه اکسیژن ساز به دنبال مرکزی معتبر باشید تا به خوبی بتوانند عیوب و نواقص دستگاه شما را برطرف کنند.

تعمیرکاران حرفه ای؛ عملکرد دستگاه را در ابتدا بررسی می کنند و خدمات متنوعی را به مشتریان عرضه می کنند تا بتوانند مشکلات دستگاه را برطرف سازند. خدماتی هم چون موارد زیر را شامل می شوند:
• بررسی فیلتر دستگاه و عوض کردن آن: برخی مواقع فیلتر دستگاه در اثر مواردی هم چون گرد و غبار و ذرات مختلف دچار مشکل می شود که باید بعد از مدتی سرویس و پاک شود و اگر لازم بود تعمیر کار آن را به طور کلی عوض کند.

• بررسی بخش غلیظ سازی دستگاه و برطرف کردن مشکل
• تعمیر کمپرسور: بر اثر استفاده مکرر ممکن است این قطعه خراب شود که بر روی صدای دستگاه نیز تاثیر زیادی می گذارد.
• عوض کردن زئولیت
• عوض کردن برد دستگاه
• بخش های مختلف دستگاه و صدای آن مورد بررسی قرار بگیرد.

تعمیر دستگاه اکسیژن ساز

تعمیر دستگاه اکسیژن ساز

در هنگام خرید دستگاه اکسیژن ساز با برند های متعددی رو برو می شوید که برخی از آن ها نام آشنا و برخی برند های جدیدی هستند. در صورت خرید هر برند توجه به این نکته ضروری است که هر دستگاه اکسیژن سازی نیاز به تعمیرات و سرویس های دوره ای دارد و برای تعمیر آن باید به دنبال مرکزی باشید که دارای تجربه و تخصص کافی در این زمینه باشد. کرج مد با برخورداری از نیرو هایی توانمند و متخصص به خوبی شما را در این امر یاری می نماید، کافیست با ما ارتباط برقرار نمایید.