تعمیر اکسیژن ساز یوول

برای تعمیر اکسیژن ساز یوول، می توانید به مرکز بزرگ و تخصصی کرج مد مراجعه نمایید. کرج مد؛ دارای مدارک معتبر و تخصص های کافی در زمینه تعمیر انواع تجهیزات پزشکی می باشد. ما می توانیم انواع دستگاه های اکسیژن ساز شما را در برند های مختلف داخلی و خارجی و با بهره گیری از بهترین متریال و قطعاتی اورجینال تعمیر نماییم. نیرو های مجرب و متبحر کرج مد، همواره آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند. جهت تعمیرات تخصصی، خرید و اجاره دستگاه اکسِیژن ساز، می توانید با شماره تلفن های موجود در وب سایت اینترنتی کرج مد تماس بگیرید، کارشناسان ما به خوبی شما عزیزان را راهنمایی خواهند کرد.

تعمیر اکسیژن ساز یوول

مرحله های مختلف تعمیر دستگاه اکسیژن ساز

اگر قصد تعمیر دستگاه اکسیژن ساز را دارید، باید تست های ابتدایی دستگاه را انجام دهید، در این صورت می توانید متوجه عیوب و نواقص فنی دستگاهتان شوید. هر دستگاه اکسیژن ساز، باید بتواند در هر 5 لیتر در دقیقه، حدود 88 الی 99 درصد اکسِیژن خالص تولید کند، در صورتی که نتیجه تست دستگاه عدد 21 باشد، یعنی دستگاه دچار نقص فنی شده است و نیازمند تعمیر می باشد و امکان دارد که دستگاه دچار مشکل برقی و یا نقصی در برد شده باشد.

اگر دستگاه اکسِیژن ساز سر و صدای زیادی ایجاد نماید، یعنی کمپرسور آن دچار ایراد شده است و اورینگ های دستگاه به خاطر مشکل اصطکاک خراب شده و نیازمند تعمیر می باشند. تمامی مراحل تست و تعمیرات تخصصی دستگاه اکسِیژن ساز یوول و دیگر برند های موجود در بازار را در مدت زمان کوتاهی و با بهره گیری از بهترین و اورجینال ترین قطعات، تعمیر نموده و به مشتریانمان تحویل خواهیم داد.

تعمیر و سرویس دوره ای دستکاه اکسیژن ساز یوول

با توجه به اینکه از دستگاه اکسیژن ساز به وفور استفاده می شود و تنفس بیمار بستگی زیادی به این دستگاه دارد، بنابراین باید به صورت مرتب و دوره ای سرویس شود تا دچار نقص و اختلالی در عملکرد نگردد و چون دستگاه اکسیژن ساز نوعی دستگاه پزشکی محسوب می شود، بنابراین سالم بودن آن بسیار مهم می باشد.

برای سرویس دوره ای و تعمیر تخصصی دستگاه اکسیژن ساز یوول، باید به یک مرکز معتبر و باسابقه مراجعه نمایید تا بتوانند سریعا مشکل دستگاه شما را تشخیص داده و جهت رفع ایرادات آن، اقدامات لازم را انجام دهند. درصورتی که دارای دستگاه اکسیژن ساز یوول هستید، باید به صورت مرتب سرویس دوره ای آن را انجام دهید.

تعمیر اکسیژن ساز یوول

خدمات مرکز تعمیرات تخصصی کرج مد

در صورتی که از دستگاه اکسیژن ساز در محیط منزل خود استفاده می کنید، ممکن است که بعد از مدتی دچار عیب و یا نقص فنی گردد، بنابراین باید از تعمیر کاران و تکنسین های حرفه ای و متبحر کمک بگیرید تا بتوانند به راحتی عملکرد دستگاه شما را بررسی کرده و جهت تعمیر آن اقدامات لازم را انجام دهند. کرج مد؛ خدمات متعددی را به مشتریان ارائه می دهد که شامل موارد زیر می شوند:

• بررسی فیلتر و عوض کردن آن: فیلتر دستگاه از ورود ذرات گرد و غبار به درون آن جلوگیری می کند و در نهایت اکسِیژنی خالص را به محیط انتقال می دهد، اگر به موقع فیلتر دستگاه را پاک و یا تعویض نکنید، دستگاه معیوب می شود.

• تعمیر کمپرسور: چون از این دستگاه به وفور استفاده می شود، ممکن است که کمپرسور آن بعد از مدتی خراب شود، بنابراین باید جهت تعمیر آن اقدام نمایید. بیشتر سر و صدای دستگاه و خراب شدن آن، به علت ایجاد نقص فنی در کمپرسور دستگاه می باشد.

• بررسی بخش تغلیظ کننده دستگاه: اگر دستگاه به خوبی کار نکند، نمی تواند اکسیژن محیط اطرافش را تامین کند، باید بخش تغلیظ کننده دستگاه را بررسی کرده و مشکل آن را سریعا برطرف نمایید.

• عوض کردن برد دستگاه: اگر به درستی از دستگاه نگهداری نکنید، برد آن سوخته و خراب می شود و باید برد دستگاه تعمیر و یا تعویض گردد.

• بررسی بخش های مختلف و صدای دستگاه اکسیژن ساز: اگر بخش های مختلف دستگاه هم چون پیچ، رگولاتور، شیر کنترل، مخزن زئولیت و غیره دچار خرابی شوند، سر و صدای زیادی از دستگاه تولید می شود و باید جهت تعمیر تخصصی آن اقدامات لازم را انجام دهید.

• عوض کردن زئولیت

در صورت وجود هر گونه نقص و ایرادی در بخش های مختلف دستگاه اکسیژن ساز یوول، کافیست با شماره تلفن های موجود در وب سایت اینترنتی کرج مد تماس حاصل فرمایید تا بتوانید از خدمات تخصصی نیرو های با تجربه و کار آزموده ما بهره مند گردید.