تعمیرات تخصصی اتوکلاو

تعمیرات تخصصی اتوکلاو

تعمیرات تخصصی اتوکلاو، تعمیرات اتوکلاو های صنعتی، پزشکی و هر نوع دستگاه و وسیله الکترونیکی آزمایشگاهی صنعتی در مرکز بزرگ و تخصصی کرج مد امکان پذیر است، جهت کسب اطلاعات کافی از چگونگی روند تعمیر دستگاه آزمایشگاهی اتوکلاو، کافیست به وب سایت اینترنتی کرج مد مراجعه نموده و از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های موجود در سایت با ایشان ارتباط برقرار نمایید. کارشناسان ما اطلاعات جامع و کاملی را در مورد چگونگی تعمیر تخصصی اتوکلاو در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

تعمیرات تخصصی اتوکلاو

اتوکلاو چیست؟

به وسیله ای اطلاق می گردد که در جهت استریل نمودن ابزار های پزشکی و آزمایشگاهی در فشار، دمای بالا و بخار آب مورد استفاده قرار می گیرد. اتوکلاو ها دارای کاربرد های پزشکی متعددی جهت استریل کردن و در صنایع شیمیایی برای اعمال پوشش ها و سنتز هیدرو ترمال می باشند.

اتوکلاو های صنعتی برای مصارف صنعتی و کامپوزیت ها مورد استفاده قرار می گیرند. این وسیله دارای شکل و انواع مختلفی است که نوع صنعتی آن حدود 15 متر ارتفاع دارد. به طور کلی اغلب اتوکلاو ها جهت استریل کردن لوازم و تجهیزات به کار می روند و باید ابزار های آزمایشگاهی را در اتوکلاو به مدت 25 الی 20 دقیقه و در معرض بخار 121 درجه سلسیوس قرار دهید تا کاملا ضد عفونی گردند.

کاربرد اتوکلاو ها

اتوکلاو های استریل کننده برای مصارف مختلفی هم چون میکروبیولوژی، پزشکی، پودیاتری، خالکوبی، سوراخ کردن بدن، دارو های پزشکی، قارچ شناسی، جراحی، دندان پزشکی، تهیه پروتز و غیره به کار می روند.

اتوکلاو ها به توجه به سایز وسیله ای که قرار است استریل شوند، دارای سایز و عمکرد های مختلفی هستند. به اتوکلاو ها در صنایع شیمیایی و غذایی قرع هم گفته می شود. کاربرد های معمولی آن برای وسایلی و ظروف آزمایشگاهی، زباله و تجهیزات، وسایل جراحی و زباله های پزشکی می باشد و کاربرد های آن شامل فرآیند های پیش دفع و استریلیزاسیون زباله های بیمارستانی می باشد. این نوع اتوکلاو ها نیز همانند اتوکلاو های معمولی عمل می کنند و می توانند باکتری ها و عفونت ها را تحت بخار و فشار بی اندازه آب از بین ببرند.

 

مشکلات متداول برای دستگاه

• دستگاه به صورت کامل خاموش است.
• دکمه های دستگاه نمی توانند کار کنند.
• پمپاژ دستگاه درست کار نمی کند.
• هوا نمی تواند به خوبی تخلیه گردد.
• آب دستگاه گرم نمی شود و یا نمی تواند بخاری ایجاد کند.
• دستگاه مرتبا خطا می دهد.
• سنسور دما و فشار دارای ایراد هستند.
• …

تعمیر دستگاه اتوکلاو یکی از انواع تعمیرات تخصصی مجموعه بزرگ و تخصصی کرج مد است. کارشناسان و متخصصین ما آماده دریافت، عیب یابی و تعمیر هر نوع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی خانگی و بیمارستانی می باشند.

تعمیرات تخصصی اتوکلاو

تعمیر اتوکلاو دندان پزشکی

همان طور که بیان کردیم اتو کلاو ها از تجهیزات بسیار مهم مراکز درمانی و پزشکی محسوب می شوند که در جهت استریل کردن ابزار های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها از طریق دما و فشار یکنواختی که اعمال می کنند، به استریل کردن وسایل می پردازند.

از اتوکلاو دندان پزشکی نیز در جهت استریل نمودن ابزار های دندان پزشکی استفاده می شود، هر چند نمی توانید همه ابزار ها را درون این دستگاه قرار دهید، چون برخی از ابزار ها در فشار و دمای بالا حساسیت از خود نشان می دهند. هنگامی که ابزار آزمایشگاهی درون دستگاه اتوکلاو قرار می گیرند، بعد از گذشت مدت زمانی نوار شاخص استریلیزه دچار تغییر رنگ می شود و این موضوع بیانگر اتمام عملیات استریلیزاسیون می باشد.

تعمیرات تخصصی دستگاه اتوکلاو دندان پزشکی نیز تخصص هر فردی نیست و باید به مراکز و مجموعه هایی مراجعه نمایید که دارای توانایی کافی جهت تعمیر و سرویس دستگاه های پزشکی و بیمارستانی باشند.

تمامی کارشناسانی که در مجموعه کرج مد مشغول به کار می باشند، از تجربه و دانش بالایی در زمینه تعمیرات تخصصی دستگاه های اتوکلاو برخوردارند و می توانند دستگاه های شما را در مدت زمان کوتاهی و با بهره گیری از بهترین و با کیفیت ترین قطعات تعمیر نمایند. کارشناسان ما دستگاه شما را به نحوی عالی و حتی بهتر از روز اول تعمیر خواهند کرد و در سریع ترین زمان ممکن به شما تحویل می دهند.

جهت دریافت و تعمیرات تخصصی اتوکلاو های صنعتی و پزشکی در انواع برند ها، می توانید با شماره تلفن های درج شده در وب سایت اینترنتی کرج مد تماس بگیرید، کارشناسان ما به صورت دقیق شما عزیزان را راهنمایی خواهند کرد.