تعمیر اتوکلاو آزمایشگاهی

تعمیر اتوکلاو آزمایشگاهی

جهت تعمیر اتوکلاو آزمایشگاهی، می توانید به مرکز بزرگ و تخصصی کرج مد مراجعه نمایید. کرج مد؛ یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در زمینه تعمیر انواع تجهیزات پزشکی و بیمارستانی می باشد که سالیان سال است در این زمینه فعالیت می کند. کارشناسان متخصص و مجرب ما در کوتاه ترین زمان ممکن و در بالا ترین میزان کیفیت، دستگاه های پزشکی شما را با بهره گیری از قطعاتی اورجینال و تضمینی تعمیر می کنند و به شما عزیزان تحویل می دهند. جهت دریافت خدمات تخصصی کارشناسان و تکنسین های متبحر ما، کافیست با شماره تلفن های موجود در وب سایت اینترنتی ما تماس حاصل فرمایید.

اتوکلاو ها دستگاه هایی هستند که شما باید در زمان های مشخص و به صورت دوره ای هر روز، هر هفته، هر چند ماه و یا هر سال آن ها را تمیز کنید تا مانع از بروز خرابی های احتمالی آن شوید. با این وجود اگر به هر دلیلی دستگاه شما دچار ایراد شود، باید به صورت اساسی تعمیر گردد، جهت تعمیرات تخصصی اتو کلاو ها به مرکز حرفه ای و فوق تخصصی کرج مد مراجعه نمایید.

با توجه به اینکه دستگاه های اتوکلاو بر حسب کاربرد، شکل، اندازه و غیره به انواع مختلفی تقسیم می شوند، بنابراین دستگاه را باید به یک فرد متخصص و متبحر در این زمینه بسپارید تا بتوانید آن را در بالاترین سطح کیفی ممکن تعمیر کنید. دستگاه اتوکلاو؛ دستگاه حساسی است و در صوت بروز هر گونه اشتباهی از سوی فرد تعمیر کار، می تواند خسارت های فراوانی را به بار آورد. کرج مد؛ قادر به تعمیر تخصصی هر نوع اتوکلاو با هر نوع برندی می باشد.

ما هر نوع دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی و صنعتی را در مدت زمانی کوتاهی به وسیله تکنسین های حرفه ای خود تعمیر می کنیم و به تمام نکات کوچک و بزرگ مشتریانمان توجه می نماییم. تشخیص مشکلات فنی دستگاه اتوکلاو کار چندان راحتی نمی باشد، بنابراین تعمیر آن را به افراد کاردان و حرفه ای بسپارید.

تعمیر اتوکلاو آزمایشگاهی

کاربرد دستگاه اتوکلاو

• میکروب شناسی
• پزشکی
• دامپزشکی
• …

این دستگاه ها دارای بازه دمایی 100 الی 121 درجه سانتی گراد هستند و برخی دارای دمای بیشتری نیز خواهند بود. این دستگاه ها می توانند بین 5 الی 20 دقیقه دستگاه های شما را به سرعت استریل کنند. در اثر استفاده بی اندازه از دستگاه ممکن است باعث خرابی آن شود و باید تعمیر و سرویس کامل گردد تا مشکلات آن برطرف شوند که یک تعمیر کار معمولی قادر به حل مشکل آن نمی باشد.

تعمیر اتوکلاو آزمایشگاهی

تعمیر تخصصی انواع برند اتوکلاو

بسیاری از افراد تصور می کنند که تعمیر تخصصی دستگاه اتوکلاو هزینه زیادی بر می دارد و مایلند که یکی و یا تمامی قطعات دستگاه را عوض کنند، اما این روشی مناسب جهت تعمیر دستگاه اتوکلاو نمی باشد، بلکه در ابتدا باید فرد تعمیر کار شناخت صحیحی از تمامی قطعات دستگاه داشته باشد تا بتواند اقدام به تعمیر آن ها نماید. با مراجعه به مرکز تخصصی کرج مد، نگران هزینه های پرداختی خود نباشید، ما سعی می کنیم با حداقل هزینه به تعمیر تخصصی دستگاه اتوکلاو شما بپردازیم و از ابزار ها و وسایل مجهزی جهت تعمیر اتوکلاو استفاده کنیم.

هم چنین در کرج مد قطعات مختلفی از این دستگاه به فروش می روند که شامل مواردی هم چون سنسور دما، شیر اطمینان، شیر فلکه، واحد مراقبت هوا، شیر پنوماتیک سه به دو، دیتالاگر، پمپ وکیوم آب در گردش، المنت ها، تراپ، استراگچر و غیره می شوند.

تمامی این قطعات در بالاترین میزان کیفیت و مناسب ترین قیمت در مرکز تخصصی کرج مد موجود می باشند. شما می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین این محصولات را مستقیما و بدون واسطه در بالا ترین سطح کیفی از ما تهیه کنید. ما قطعات داخلی و خارجی انواع برند های اتوکلاو را در فروشگاه خود موجود داریم. جهت خرید قطعات دستگاه اتوکلاو یا تعمیر تخصصی آن، می توانید به وب سایت اینترنتی کرج مد مراجعه نمایید.

کارشناسان و متخصصان ما اطلاعات جامع و کاملی را در مورد تعمیر دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. جهت تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان و تکنسین های ماهر و مجرب کرج مد، می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.