تعمیر دستگاه فشار خود میکرولایف ” تعمیر دستگاه فشار Microlife “

تعمیر دستگاه فشار خون میکرولایف

تعمیر دستگاه فشار خود میکرولایف

دستگاه فشار خون میکرو لایف همانند هر دستگاه فشار خون دیگری بعد از مدتی استفاده مستهلک شده و دارای نواقص و مشکلاتی خواهد شد. از آن جایی که این دستگاه فشار خون دیجتالی عمل می کند، بیشتر در معرض خرابی قرار دارد. برای تعمیر دستگاه فشار خون میکرولایف بهتر است به سراغ تعمیرکاران و متخصصانی بروید که از تجربه و تخصص کافی برخوردار باشند تا ضمن تعمیر صحیح و اصولی دستگاه شما، بتوانند در زمانی مشخص و به موقع نیز آن را به شما تحویل دهند.

کرج مد با دارا بودن سال ها سابقه کار در زمینه خرید و فروش انواع تجهیزات پزشکی و کارشناسانی مجرب و متخصص به خوبی شما را در این زمینه یاری خواهد کرد. جهت تعمیر دستگاه فشار خون میکرولایف، می توانید به شرکت بزرگ و تخصصی کرج مد مراجعه نمایید و از خدمات تعمیر تخصصی اسشان بهره مند شوید، هم چنین جهت دریافت مشاوره تلفنی و کسب اطلاعات کافی در مورد نحوه کار و یا مشکلات و نواقص دستگاه، می توانید از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های موجود در وب سایت اینترنتی ما با کارشناسان کرج مد ارتباط برقرار نمایید. ایشان در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

تعمیر دستگاه فشار خون میکرولایف را می توانید به تیم متخصص و با تجربه کرج مد بسپارید. کرج مد از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز جهت تعمیر انواع تجهیزات پزشکی هم چون دستگاه فشار خون سنج در مدل های مختلف می باشد. دستگاه فشار خون میکرولایف با وجود سطح کیفی و مرغوبیت بالایی که دارد، ممکن است در طول زمان دچار مشکلات و خرابی های متعددی شود. این مشکلات به خصوص برای دستگاه هایی که دارای ماهیت الکترونیکی هستند بیشتر رخ می دهد، در این حال باید جهت تعمیر دستگاه فشار خون خود، تنها به مراکزی مراجعه نمایید که دارای متخصصان و تعمیرکارانی ماهر و مجرب باشند.

در صورتی که از دستگاه فشار خون سنج میکرو لایف استفاده می کنید و نمایشگر این دستگاه مشکل پیدا کرده است و دیگر روشن نمی شود، می توانید برای تعمیر آن به تعمیر گاه مجاز کرج مد مراجعه نمایید. کارشناسان و تکنسین های ماهر و توانمند ما در مدت زمان کوتاهی جهت تعمیر و یا تعویض قطعات داخلی دستگاه اقدامات لازم را انجام داده و به سرعت آن را به شما عزیزان تحویل خواهند داد. تکنسین های ما با وجود بهره گیری از قطعات داخلی اورجینال و اصلی، اما جهت تعمیر هزینه های مناسب و مقرون به صرفه ای را از مشتریان دریافت می کنند، بنابراین افراد می توانند با خیالی راحت به مرکز تخصصی کرج مد مراجعه نمایند و تعمیر دستگاه فشار خون سنج میکرو لایف را به ما بسپارند.

دستگاه فشار خود میکرو لایف و روش استفاده از آن

این دستگاه فشار خون به صورت دیجیتالی عمل می کند و در صورتی که مشاهده کردید نمایشگر آن دچار نقص و خرابی شده است، باید برای تعمیر آن اقدام نمایید. برخی فشار سنج هایی که مچی هستند لازم است که دور مچ دست بسته شوند و با قرار دادن دست در نزدیکی قلب، فشار خون فرد را به صورت دقیق اندازه گیری می کنند. برای فشار سنج های بازویی باید آستین را تا حد لازم بالا ببرید و سپس دستگاه فشار سنج را دور بازوی فرد ببندید. فشار سنج به صورت دیجیتالی میزان فشار خون بیمار را اندازه گیری نموده و اعلام می کند.

بیشتر مشکلاتی که برای دستگاه فشار سنج رخ می دهد به گیج فشار آن مربوط می شود که به راحتی توسط تعمیر کاری حرفه ای قابل تعمیر است، اما اگر بخش های دیگر فشار سنج دچار مشکل شده باشند، حتما باید عوض گردند. دستگاه فشار سنج دیجیتالی میکرولایف شامل بخش های مختلفی هم چون محفظه باتری، کلید استارت، کلید حافظه، نمایشگر و کاف می شوند. بر روی این دستگاه اطلاعاتی هم چون تاریخ و زمان، فشار سیستولیک، فشار دیاستولیک، سطح فشار خون، میان ضربان قلب و شماره حافظه قابل رویت می باشند. این دستگاه قابلیت اندازه گیری غیر تهاجمی فشار خون را دارد.

مراحل تعمیر فشار خون سنج میکرولایف

فشار سنج ها در انواع و مدل های مختلفی تولید می شوند. فشار سنج های مچی را باید به دور مچ ببندید و سپس دستتان را در نزدیکی قلبتان قرار دهید، برای فشار سنج های بازویی باید آستین خود را تا حد ممکن بالا بزند  یا  اگر آستین به قدر کافی گشاد نیست آن را از لباس درآورید. کرج مد به تعمیر انواع دستگاه های فشار سنج در هر مدل و برندی می پردازد، در صورتی که دستگاه فشار سنج دچار مشکلی شود، مراحل تعمیر زیر پیموده می شوند هم چون:

  • تعمیر حافظه داخلی انواع دستگاه های فشار سنج دیجیتالی
  • تعمیر منبع تغذیه انواع دستگاه های فشار سنج دیجیتالی
  • تعمیر و تعویض باتری انواع دستگاه های فشار خون سنج دیجیتالی
  • تعمیر و تعویض سیم رابط انواع دستگاه های فشار خون سنج دیجیتالی
  • تعمیر برد دکمه های انواع دستگاه های فشار خون سنج دیجیتالی
  • تعمیر و تعویض دکمه ها و کلید های انواع دستگاه های فشار خون سنج دیجیتالی
  • تعمیر و تعویض پمپ انواع دستگاه فشار خون سنج
  • تعمیر و تعویض کیسه انواع دستگاه فشار خون سنج

دستگاه های فشار خون سنج دارای کاربری ها و مدل هی مختلفی می باشند، اما به طور کلی شامل دو دسته فشار سنج های شنیداری و فشار سنج های دیجیتالی می شوند.

اقدامات لازم جهت تعمیر فشار سنج میکرو لایف

  • حافظه داخلی دستگاه فشار سنج دیجیتالی در صورت نیاز تعمیر گردد.
  • در صورت نقص در منبع تغذیه دستگاه باید جهت تعمیر آن اقدام کنید.
  • اگر باتری دستگاه دچار مشکل و خرابی شده است، تعمیر و یا تعویض گردد.
  • در صورت نقص سیم رابط و قطعی اتصال باید تعمیر شود.
  • در برخی مواقع برد دکمه های دستگاه فشار سنج دیجیتالی دچار مشکل می شود که باید تعمیر گردد.
  • در صورت خرابی پمپ باید تعمیر و یا تعویض شود.
  • اگر کیسه دستگاه دچار نقص شده است، باید تعمیر و تعویض گردد.

مشخصات فنی دستگاه میکرولایف

افراد به کمک مشخصات فنی دستگاه میکرولایف می توانند به مواردی هم چون دقت کاری، طول عمر مفید دستگاه، رنج کاری و غیره دست پیدا کنند. بسیار مهم است که تعمیر کار مربطه، شناخت کافی از مشخصات فنی دستگاه داشته باشد، چون به کمک آن ها قادر خواهد بود دستگاه را بعد از تعمیر، مورد ارزیابی قرار دهد. مشخصات فنی که به تعمیر کار کمک می کنند شامل مواری هم چون روش اندازه گیری، دامنه اندازه گیری فشار، دامنه اندازه گیری فشار سیستولی، دامنه اندازه گیری فشار دیاستولی، دامنه اندازه گیری ضربان قلب، دقت فشار اندازه گیری، منبع تغذیه، تعداد اندازه گیری، مقدار حافظه، شرایط کار و مطابقت استانداردی می شوند.

تعمیر کار به کمک این اطلاعات می تواند مشکلات دستگاه شما را تشخیص دهد؛ به عنوان مثال از روی درجه حفاظت دستگاه می تواند متوجه شود که دستگاه در برابر آب و گرد و خاک مقاومت لازم را ندارد و اگر به خوبی از آن نگهداری نشود، به راحتی در معرض آسیب قرار می گیرد.

اقدامات لازم برای تعمیر دستگاه فشار خون سنج

تعمیر دستگاه فشار خون سنج از جمله کار هایی است که افراد متخصص در زمینه تعمیر آن ها قادرند در مدت زمان کوتاهی این دستگاه ها را عیب یابی نموده و  در طی 24 ساعت و یا همان روز به شما تحویل دهند. در رابطه با استفاده از دستگاه های فشار سنج، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که روش استفاده از فشار سنج های مچی راحت تر است. تعمیر دستگاه فشار سنج عقربه ای نیز شامل تعویض پمپ، تعویض کیسه، تعویض گیج نشان دهنده فشار خون و  غیره می شوند. برای تعمیر انواع دستگاه های فشار خون سنج هم چون دستگاه فشار خون میکرولایف، می توانید به نمایندگی کرج مد مراجعه نمایید، ما دارای سال های سابقه کار در زمینه تعمیر و فروش انواع دستگاه های فشار سنج و سایر تجهیزات پزشکی می باشیم. هم چنین کالیبراسیون فشار خون سنج های مچی و بازویی نیز توسط تعمیرکاران ما امکان پذیر است.

بسیار کم پیش می آید که دستگاه های دیجیتالی و خودکار فشار خون محاسبات خود را اشتباه انجام دهند، اما با این حال بسیاری ترجیح می دهند که از فشار سنج های جیوه ای استفاده کنند. دستگاه های دیجیتالی برای افرادی که قادر به استفاده از این وسایل استاندارد نمی باشند مفید می باشد. نمایندگی تعمیر فشار خون سنج در انواع مختلف دیجیتالی، عقربه ای و غیره به صورت 24 ساعته در نمایندگی تخصصی کرج مد امکان پذیر است ما به عیب یابی سریع و ارسال آن در اسرع وقت برای شما عزیزان می پردازیم، خدمات کرج مد با بهترین قیمت و بالاترین سطح کیفی قطعات تعویض اورجینال ارائه می گردد.

خدمات تعمیر دستگاه فشار سنج میکرولایف

برای دریافت خدمات تعمیر دستگاه فشار سنج میکرولایف، تعمیرات اکسیژن ساز ، و دیگر تجهیزات پزشکی می توانید به مرکز معتبر و تخصصی کرج مد مراجعه نمایید. کارشناسان مجرب و کار آزموده ما در مدت زمان کوتاهی نواقص  و مشکلات دستگاه شما را تشخیص داده و برای رفع آن اقدامات لازم را انجام می دهند. جهت دریافت خدمات با کیفیت و قیمت مناسب ما می توانید با شماره های موجود در وب سایت اینترنتی کرج مد تماس حاصل فرمایید.