تعمیر دستگاه فشار خون در جنوب تهران

تعمیر دستگاه فشار خون در جنوب تهران

برای تعمیر دستگاه فشار خون در جنوب تهران، می توانید به مرکز معتبر و تخصصی کرج مد مراجعه نمایید. کرج مد؛ دارای سال ها سابقه کار و تخصص در امر تعمیر انواع دستگاه های فشار سنج در برند ها و مدل های مختلف می باشد. کارشناسان حاذق و توانمند ما، می توانند دستگاه های فشار سنج شما عزیزان را در مدت زمان کوتاه و با بهرگیری از بهترین و با کیفیت ترین قطعات داخلی تعمیر نموده و تحویل دهند.

ما بعد از تحویل دستگاه، اقدام به تست اولیه از برق و باطری و تمامی قطعات الکتریکی موجود در دستگاه می کنیم و بعد بررسی های کافی جهت تعمیر آن را انجام می دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تعمیر دستگاه فشار خون سنج، می توانید از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های موجود در سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید، ایشان اطلاعات لازم و تخصصی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

تعمیر دستگاه فشار خون در جنوب تهران

تعمیر انواع دستگاه های فشار خون سنج

فشار خون سنج های دیجیتال یا اتومات از لحاظ دقت در مدل های مختلف با یکدیگر فرق می کنند. اما این دستگاه ها به دلیل نوع کاربری راحت و قیمت ارزانی که دارند، به عنوان دستگاه های فشار خون سنج خازنی شناخته می شوند. فشار خون سنج ها در دو نوع بازویی و مچی در بازار موجودند و فشار خون سنج های دیجیتالی دارای دقت بالاتری نسبت به فشار خون سنج های مچی هستند.

این دستگاه ها در اغلب منازل، سازمان ها و مجتمع های ورزشی، ارگان های دولتی، درمانگاه ها و بیمارستان ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند، روش کار آن ها بسیار دقیق است و به دلیل استفاده مکرر از دستگاه فشار خون سنج، برای قلب و عروق احتمال خرابی بخش های مختلف آن زیاد است.
بنابراین باید جهت تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده و خراب هر چه سریع تر اقدام نمایید.

کرج مد؛ نمایندگی تعمیر انواع فشار خون سنج ها در جنوب تهران می باشد که شما می توانید دستگاه خود را به صورت کایبره شده و بدون هیچ مشکلی بعد از تعمیر آن را دریافت نمایید. دستگاه های فشار خون سنج دیجیتالی یا عقربه ای از دستگاه های پر طرفدار و محبوب جهت بررسی فشار خون در منازل، درمانگاه ها و بیمارستان ها هستند، در صورت خرابی آن کافیست به نمایندگی تعمیرات فشار سنج کرج مد مراجعه نمایید، هم چنین می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست مراجعه حضوری جهت تحویل دستگاه نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن، اقدمات لازم را جهت تعمیرات تخصصی دستگاه فشار خون سنج شما انجام دهیم.

تعمیر دستگاه فشار خون در جنوب تهران

چگونگی تعمیر دستگاه فشار سنج توسط تکنسین های مجموعه کرج مد

• کارشناسان ما در ابتدا باتری های فشار خون سنج شما را تست و مورد بررسی قرار می دهند.
• سپس پد های جا باتری که به دو سر باتری وصل می شوند را تمیز می کنند.
• از سالم بودن سیم های قرمز و مشکی که از پشت جا باتری بر روی برد وصل می شوند را بررسی می کنند.
• مقاومت های فیوزی دستگاه تست می شوند.
• دیود ها و خازن های محافظ روی برد مورد بررسی قرار می گیرند.
• رگولاتور ولتاژ تست می شود.
• میکرو سوئیچ استارت دستگاه چک می شود.
• آداپتور دستگاه چک و بررسی می شود.
• سوکت مادگی آداپتور دستگاه چک می شود.
• دیود ها و محافظ سوکت آداپتور دستگاه بررسی می گردد.

به طور معمول بخش هایی از دستگاه فشار خون سنج هم چون منبع تغذیه، صفحه نمایش ال سی دی، باتری و اتصالات داخلی، برد و مدار های الکترونیکی، پاور و شارژر و قطعات جانبی، پمپ یا کیسه هوا دچار خرابی می شوند که با معاینه فنی و بررسی های لازم از سوی نیرو های متخصص ما، اقدامات لازم جهت تعمیر دستگاه فشار خون سنج مشتریان عزیز انجام می گیرند. ما جهت تعمیرات تخصصی دستگاه فشار خون سنج شما در هر مدل و برندی، پایین ترین قیمت را دریافت و در عین حال از قطعاتی اصلی و اورجینال برای هر بخش استفاده می کنیم.

در صورتی که دستگاه فشار خون سنج خود را جهت تعمیر به نیرو های متخصص کرج مد بسپارید، می توانید از بابت کارایی و طول عمر دستگاه خود برای مدتی طولانی اطمینان خاطر داشته باشید. از مزیت های منحصر به فرد دستگاه خود نهایت استفاده را ببرید. علاوه بر آن مشتریان گرامی، می توانند از مزیت های دیگر مجموعه تخصی کرج مد هم چون پشتیبانی فنی، تعمیر درب منزل و تامین قطعات اصل نیز بهره مند گردند.