تعمیر دستگاه فشار خون عقربه ای در تهران

تعمیر دستگاه فشار خون عقربه ای در تهران

جهت تعمیر دستگاه فشار خون عقربه ای در تهران، می توانید به مرکز بزرگ و تخصصی کرج مد مراجعه نمایید. کرج مد با دارا بودن سال ها سابقه کار و تکنسین های حاذق و توانمند انواع دستگاه های فشار سنج عقربه ای، دیجیتالی و سایر تجهیزات پزشکی خانگی و بیمارستانی شما عزیزان را با بهره گیری از با کیفیت ترین و اورجینال ترین قطعات تعمیر خواهد کرد.

جهت دریافت خدمات تخصصی کارشناسان ما، کافیست با وب سایت اینترنتی کرج مد مراجعه نموده و با کارشناسان و متخصصان ما از طریق کانال های مجازی و یا شماره تلفن های درج شده در وب سایت ارتباط برقرار نمایید، ایشان مشاوره های لازم و تخصصی خود را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

در مرکز تخصصی ما فشار سنج عقربه ای در برند های مختلف قابل تعمیر و کالیبراسیون می باشد. در فشار سنج عقربه ای؛ دقت گیج فشار اهمیت بسیار زیادی دارد و در واقع یکی از مهم ترین قطعه های موجود در دستگاه های فشار خون عقربه ای، گیج فشار می باشد که باید به صورت دقیق تنظیم و فعالیت کند.

در مرکز تخصصی کرج مد، تعمیر و تعویض کیسه انواع دستگاه فشار خون سنج کاف، تعمیر گیج فشار خون سنگ عقربه ای و غیره صورت می گیرد. ما برای تعمیر دستگاه های شما از مفید ترین و کاربردی ترین قطعات استفاده و در صورت لزوم، اقدام به تعویض آن ها می کنیم. دستگاه های فشار خون سنج برای اندازه گیری فشار خون افراد، دارای درصد خطای پایینی می باشند، اما در صورتی که اندازه گیری فشار توسط فرد باتجربه ای انجام گیرد.

تعمیر دستگاه فشار خون عقربه ای در تهران

بخش های مختلف فشار سنج عقربه ای

تعمیر دستگاه های فشار خون سنج عقربه ای در مدت زمان کوتاهی و در بالاترین کیفیت ممکن توسط کارشناسان و تکنسین های متبحر و با تجربه ما صورت می گیرد. تعمیر فشار سنج عقربه ی شامل بخش های زیر می باشد:

• کاف: به بخشی که دور بازوی فرد بیمار بسته می شود و توسط فشار هوا باد شده و سپس خالی می گردد.
• صفحه مدرج: به نوعی صفحه درج بندی شده ای گفته می شود که افراد می توانند هر دو فشار فرد را به راحتی توسط آن بخوانند.
• پمپ هوا: شرایط سنجش فشار خون افراد هم چون باد کردن و خالی کردن کاف توسط پمپ هوا انجام می شود.
• دیافراگم: دیافراگم کمک می کند که صدا هایی هم چون نبض قلب توسط لوله رابط آن به گوشی انتقال یابد.
• گوشی: این بخش را بر روی گوش فردی که قرار است فشار او را اندازه گیری کنید قرار می دهید و می توانید فشار دقیق فرد را اندازه گیری نمایید.

تعمیر دستگاه فشار سنج عقربه ای

یکی از مسائل بسیار مهم و جدی تعمیر دستگاه فشار سنج می باشد و در صورتی که دستگاه فشار سنج خراب شود، احتمال دارد افراد تصمیم اشتباهی در مور سلامتی بیمار بگیرند. فشار سنج عقربه ای نیز نوعی دستگاه فشار سنج محسوب می شود که برای مراکز درمانی مختلفی هم چون بیمارستان ها، کلینیک ها و منازل و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. فشار دستگاه بر روی عقربه آن مشخص می شود و به همین خاطر با نام دستگاه فشار سنج عقربه ای شناخته می شود.

این دستگاه دارای کیسه هوا یا کاف می باشد و بر دور بازوی فرد بیمار بسته شده و توسط پمپ هوا باد و خالی می گردد و توسط گوشی پزشکی نیز با اولین نبض فشار بالا و با قطع صدای نبض فشار پایین حاصل می شود. تعمیر دستگاه فشار سنج عقربه ای شامل موارد زیر می شوند:

• مستهلک شدن شیلنگ های رابط، کاف و پوآر
• عوض کردن بخش هایی از دستگاه که دچار نشتی هوا شده اند.
• خرابی شیر کنترل دار و سوپاپ ها
• تعمیر پمپ هوا
• خراب شدن شیر تخلیه

هر کدام از موارد بالا که دچار نقص و خرابی شوند، افراد با مراجعه به مرکز تخصصی کرج مد می توانند به سرعت و در مدت زمان کوتاهی دستگاه خود را تعمیر نموده و از ما دریافت نمایند. جهت ارتباط با کارشناسان و متخصصان ما، می توانید از دو طریق حضوری و غیر حضوری اقدام نمایید. در صورت عدم مراجعه حضوری، دستگاه خود را توسط پیک برای ما ارسال نموده و بعد از تعمیر و یا در صورت لزوم تعویض قطعات، ما آن را در مدت زمان کوتاهی برایتان ارسال خواهیم کرد. جهت تعمیر دستگاه فشار سنج عقربه ای خود با شماره های ما تماس بگیرید.