تعمیر دستگاه فشار خون غرب تهران

تعمیر دستگاه فشار خون غرب تهران

جهت تعمیر دستگاه فشار خود در غرب تهران، می توانید به مجموعه بزرگ و تخصصی کرج مد مراجعه نمایید. کرج مد دارای سال ها سابقه کار و کارشناسانی حاذق و با تجربه در زمینه تعمیر انواع تجهیزات پزشکی خانگی و بیمارستانی می باشد.

جهت تعمیر و برطرف کردن عیوب و نواقص فنی دستگاه های فشار خون به مجموعه تخصصی کرج مد مراجعه نموده و در مدت زمان کوتاهی دستگاه خود را از ما دریافت نمایید. کارشناسان ما با بهره گیری از بهترین و با کیفیت ترین قطعات، دستگاه فشار سنج شما را در مدت زمان کوتاهی تعمیر نموده و به شما تحویل خواهند داد.

در صورتی که دستگاه فشار خون شما به هر علتی خراب شود و نیاز به تعمیر پیدا کند، برای تعمیر فشار خون سنج خود می توانید به کرج مد مراجعه نمایید. کرج مد بعد از دریافت دستگاه فشار خون سنج شما، نهایتا طی یک روز کاری دستگاهتان را عیب یابی نموده و هزینه تعمیر آن را به شما اعلام خواهد کرد.

در صورت تایید و رضایت شما عزیزان، اقدامات لازم برای تعمیر دستگاه صورت می گیرد. تعمیر فشار خون سنج در هر طرح و مدلی که باشد، توسط کادر مجرب و حرفه ای کرج مد انجام می گیرد.

تعمیر دستگاه فشار خون غرب تهران

انواع دستگاه فشا خون سنج و روش استفاده از آن ها

به طور کلی دستگاه های فشار خون سنج به دو دسته مچی و بازویی تقسیم می شوند، اما فشار خون سنج های بازویی دارای کارایی بالاتری بوده و دقیق تر فشار بیمار را اعلام می کنند، اما روش استفاده از فشار سنج های مچی آسان تر است. فشار خون سنج مچی برای سنین بالا مناسب نیست و دارای حساسیت بالایی نمی باشد.

اگر می خواهید از دستگاه فشار سنج بازویی استفاده کنید، باید آستین لباس خود را بالا بزنید و یا کلا دست را از لباس خارج کنید. بسیار مهم است که کاف چگونه دور بازو بسته شود، کاف را باید در جهت درستی بر روی بازو ببندید، کاف نباید زیاد سفت و یا زیاد شل باشد، بستن کاف فشار سنج بازویی کمی دشوار است، اما فشار سنج های مچی به راحتی دور مچ دست بسته می شوند و در هر شرایطی قادر به اندازه گیری فشار خون بیمار هستند. فشار سنج را باید هم سطح قلب بیمار قرار دهید، اگر فشار سنج روی بازوی بسته شده باشد، به صورت طبیعی با قلب در یک جهت واقع شده است.

نکات مهم قبل از ارسال دستگاه فشار خون سنج به تعمیرگاه

بسیاری از افراد کلاهبردار و سود جو وجود دارند که به دلالی تعمیرات فشار خون سنج می پردازند. این افراد هیچ گونه دانش فنی و تخصصی در زمینه تعمیر و جمع آوری دستگاه فشار خون سنج ندارند و از وسایل و قطعاتی برای تعمیر آن ها استفاده می کنند که گارانتی ندارند.

این مراکز غیر مجاز جهت عیب یابی و تعمیر دستگاه فشار خون، مبالغ بالایی را از مشتریان دریافت می کنند، این در حالی است که نمایندگی های تعمیرات مجاز در همان لحظه اول هزینه لازم جهت تعمیر را به مشتریان اعلام می کنند.

تعمیر دستگاه فشار خون غرب تهران

تعمیرات انواع فشار خون سنج ها

• تعمیر دستگاه فشار خون نمایشگر دیجیتالی
• فشار خون خودکار مچی
• تعمیر دستگاه فشار خون نمایشگر دیجیتالی بازویی
• تعمیر دستگاه فشار خون عقربه ای
• تعمیر دستگاه فشار خون جیوه ای
• تعمیر دستگاه فشار خون نمایشگر دیجیتالی خودکار انگشتی

برای استفاده از دستگاه فشار خون سنج مچی، باید مچ دست را در جلوی قلب قرار دهید، این دستگاه برای افرادی که سن بالایی دارند چندان مناسب نیست، چون دقت کافی را ندارد و بهتر است که برای آن ها از فشار سنج بازویی استفاده شود.

در فشار سنج های جیوه ای، نمایشگر سیستم سنجش فشار به صورت دیجیتال عمل می کند و مابقی فرآیند دستگاه به صورت دستی کار می کند، اما در فشار سنج های دیجیتالی عملیاتی هم چون پمپ هوا، پر و خالی کردن هوای درون کاف و اندازه گیری فشار خون بیمار به صوت کاملا اتومات صورت می گیرد.

جهت تعمیر انواع فشار سنج ها در مدل ها و برند های مختلف، می توانید به مرکز بزرگ و تخصصی کرج مد مراجعه نمایید. کارشناسان و تکنسین های متخصص و متبحر کرج مد، در مدت زمان کوتاهی مشکل خرابی دستگاه شما را تشخیص داده و اقدامات لازم جهت عیب یابی و تعمیر دستگاه را انجام خواهند داد.