تعویض فیلتر دستگاه بخور

تعویض فیلتر دستگاه بخور

تعویض فیلتر دستگاه بخور، باید توسط تعمیرکاران و تکنسین های حرفه ای و مجرب انجام شود. در حال حاضر استفاده از دستگاه بخور سرد و گرم از مزیت های فراوانی برخوردار است. از مزیت های بسیار مهم دستگاه بخور، می توان به مواردی هم چون برطرف نمودن سردرد های سینوسی، برطرف کردن سرفه های مکرر و خشک، برطرف کردن حساسیت و آلرژِی، افزایش رطوبت پوست و جلوگیری از خشکی گلو اشاره کرد.

دستگاه بخور یکی از مهم ترین تجهیزات پزشکی برای افراد بیمار محسوب می شود. دستگاه های بخور به طور معمول دچار مشکلاتی هم چون رسوب و جرم گرفتگی می شوند. در صورتی که افراد بتوانند به درستی از دستگاه بخور خود مراقبت نمایند قادر خواهند بود برای مدت طولانی تری از آن استفاده کنند.

هزینه تعویض فیلتر دستگاه بخور

نکات مهم در نگهداری از دستگاه بخور

با توجه به اینکه بیان کردیم دستگاه های بخور از تجهیزات پزشکی محسوب می شوند، بنابراین نحوه عملکرد آن ها بسیار مهم است. برای استفاده از دستگاه بخور، باید به نکاتی توجه نمایید تا بتوانید موجب افزایش طول عمر مفید دستگاهتان شوید. این نکات شامل موارد زیر می شوند:

• به صورت دوره ای دستگاه بخور خود را رسوب زدایی نمایید.
• برای پر کردن دستگاه بخور از آب تصفیه شده استفاده کنید.
• دستگاه بخور خود را به صورت مرتب تمیز نموده و ضد عفونی کنید، سعی کنید به صورت روزانه آب آن را تعویض نمایید.
• دستگاه بخور را در محیطی قرار دهید که دارای هیچ گونه گرد و غباری نباشد.

دستگاه بخور های امروزی دارای لامپ یو وی می باشند که به واسطه آن تمامی باکتری های دستگاه از بین رفته و آب درون آن کاملا پاک می شود. در هنگام خرید دستگاه بخور، باید به مشخصات فنی دستگاه توجه نموده و بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را تهیه و خریداری نمایید.

علت رسوب گرفتن دستگاه بخور

رسوب زدایی دستگاه بخور برای مراقبت از آن امری مهم و الزامی تلقی می شود. در صورتی که از آب تصفیه نشده برای دستگاه استفاده کنید، دستگاه بخور رسوب می گیرد. برای استفاده بهینه از دستگاه، باید آن را پر از آب کنید. بهتر است برای پر کردن دستگاه، از آب تصفیه شده و یا آب مقطر استفاده کنید تا در گذر زمان کمتر درگیر رسوب گرفتگی شود. رسوب زدایی دستگاه بخور، موجب عملکرد بهینه آن می شود.

برای جرم گیری دستگاه تا حد ممکن از مواد شوینده شیمیایی استفاده نکنید، چون فیلتر دستگاه را خراب می کند و بعد از هر سه بار استفاده لازم است که دستگاه جرم گیری شود. با جرم گیری دستگاه، کارایی آن ارتقا می یابد و می توانید برای مدت بیشتری از آن استفاده کنید. عملیات جرم گیری دستگاه بخور های مختلف با هم فرق می کند.

فیلتر ضد رسوب دستگاه بخور در فروشگاه های آنلاین بسیاری موجود می باشد. برای استفاده بهینه از دستگاه بخور، می توانید از کاربرد فیلتر ضد رسوب بهره مند شوید. این فیلتر ها موجب می شوند که در زمان کوتاهی و به سرعت بتوانید دستگاه بخور خود را تمیز نمایید. برای تمیز کردن آن نیز سعی کنید از مواد شیمیایی استفاده نکنید و با سرکه سفید و یا جوش شیرین اقدام به جرم گیری دستگاه بخور نمایید.

سعی کنید فیلتر های دستگاه را بصورت مرتب عوض کنید، چون اگر دستگاه بخور دارای فیلتر باشد، موجب افزایش رشد میکرو ارگانیسم ها خواهد شد. فلیتر ها از رشد قارچ ها و میکرو ارگانیسم ها به صورت مرتب جلوگیری می کنند، بنابراین باید دائما تعویض شوند.

خدمات شرکت کرج مد جهت تعمیر دستگاه بخور

• بهر مندی از نیرو هایی متخصص و مجرب که همواره آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز می باشند.
• بکارگیری قطعات اورجینال و تضمینی جهت تعمیر دستگاه بخور
• دارای تسلط کافی به قطعات داخلی به کار رفته در دستگاه
• ارائه خدمات تعمیری به صورت تخصصی
• تعویض فیلتر دستگاه بخور در سریع ترین زمان ممکن
• ….

هزینه تعویض فیلتر دستگاه بخور

هزینه تعویض فیلتر دستگاه بخور

هزینه تعمیر و تعویض فیلتر دستگاه بخور، توسط شرکت های مختلف متفاوت می باشد و هیچ مبلغ مشخص و ثابتی ندارد. کرج مد بر حسب تعرفه های مجاز تعمیر دستگاه های برقی و پزشکی و با نازل ترین قیمت به تعمیر دستگاه بخور شما می پردازد.

دستگاه های بخور دارای ساختاری پیچیده هستند و فقط تعمیر کارانی متخصص و حرفه ای می توانند آن را تعمیر نمایند. شرکت خدمات کرج مد به تعمیر انواع تجهیزات برقی و پزشکی در بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت می پردازد. جهت تعمیر و تعویض فیلتر دستگاه بخور با شماره تلفن های موجود در وب سایت اینترنتی کرج مد تماس بگیرید تا کارشناسان ما به خوبی شما عزیزان را راهنمایی کنند.