خرید اکسیژن ساز دست دوم

خرید اکسیژن ساز دست دوم

خرید اکسیژن ساز دست دوم

دستگاه اکسیژن ساز برای فردی که دارای مشکلات تنفسی است دستگاهی مفید و کاربردی می باشد. چون دستگاه اکسیژن ساز به طور معمول دارای قیمت بالایی است، خرید آن به صورت دست دوم امری مقرن به صرفه و اقتصادی تر خواهد بود. افرادی که مشکلات تنفسی دارند، نیاز به خرید دستگاه های اکسیژن ساز خانگی دارند، اما به دلیل قیمت بالای آن اغلب افراد مایلند که دست دوم آن را تهیه و خریداری نمایند. کرج مد بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های اکسیژن ساز خود را با مناسب ترین قیمت به شما عزیزان عرضه می کند. جهت خرید و هماهنگی محصول می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید.

دستگاه اکسیژن ساز

این دستگاه ها که با نام HOC نیز شناخته می شوند؛ در هر ساعتی که فرد بیمار بخواهد اکسیژن مور نیاز او را تامین می کنند. در این دستگاه ها مخزن اکسیژن به وسیله برق عمل می کند. استفاده از دستگاه های اکسیژن ساز برای بیماران انسداد مزمن ریه، آسم، برونشیت مزمن، آمفیزم، فیبروز کیستیک، فیبروز ریوی، نارسایی احتقانی قلب، پنومونی، پنوموتوراکس، سرطان ریه و آپنه لازم و ضروری می باشد. اغلب این بیماران با تجویز پرشکی می توانند در 24 ساعت شبانه روز از اکسیژن این دستگاه استفاده کنند.

نکات مهم در هنگام خرید دستگاه اکسیژن دست دوم

تغلیظ کننده های اکسیژن هم چون سیلندر عمل می کنند؛ در واقع با مکش هوا، گاز های ناخواسته را از بین می برند. با متمرکز نمودن اکسیژن، به دمیدن آن از طریق لوله می پردازند و بدین ترتیب بیمار می تواند از اکسیژن خالص استفاده کند. در صورتی که قصد دارید دستگاه اکسیژن ساز خانگی دست دوم و کارکرده ای را خریداری نمایید، بهتر است که قبل از خرید به نکات مهمی توجه نمایید هم چون:

• نیاز بیمار: این که بیماری چه مشکلی دارد و نوع نیاز او در خرید این دستگاه امری مهم است. بیمارانی که درگیر مشکلات کووید-19 هستند و مشکل تنفسی دارند می توانند از این دستگاه استفاده نمایند. میزان غلظت اکسیژن موجود در بدن فرد سالم حدود 21 درصد است، اما به خاطر بیماری کووید بدن فرد به اکسیژن بیشتر از 90 درصد نیاز پیدا می کند. بنابراین خرید دستگاه هایی با تامین اکسیژن خالص حدود 90 الی 94 درصد برای این افراد ضروری می باشد.

• میزان مصرف برق: هر دستگاهی برق متفاوتی تولید می کند. اگر دستگاهی اکسیژن بیشتری تولید کند، توان بالاتری نیز دارد. برخی از دستگاه ها دارای باتری هستند که در موقع قطع برق می توانند انرژی لازم را تامین نمایند.

• وزن دستگاه و امکان حمل آن: دستگاه های خانگی از دستگاه های قابل حمل اکسیژن ساز وزن بالاتری دارند و اکسیژن بیشتری تولید می کنند. برخی نیز وزن کمتری دارند و به راحتی جا به جا می شوند. بنابراین به وزن و قابل حمل بودن دستگاه نیز در هنگام خرید توجه کنید.

• میزان نویز دستگاه: این دستگاه بعد زا جذب هوای اطرف شما آن را فیلتر می کند و موجب حذف کردن گاز های پر سر و صدا می شود. برای کمتر شدن صدای دستگاه، می توانید آن را به 40 الی 60 دسی بل برسانید.

• میزان مرطوب کنندگی: این خصوصیت مانع از خشک شدن پوست صورت و بینی در هنگام تنفس می شود.

• ضمانت نامه: با وجود عمر طولانی این دستگاه ها نیازمند سرویس دوره ای هستند، بنابراین حتما به گارانتی آن در هنگام خرید توجه کنید.

• برند دستگاه: برند های معتبر را تهیه نمایید. ما در کرج مد دستگاه های با کیفیت را با بهترین برند ها به شما عرضه می کنیم.

• سرعت جریان: برای دستگاه های خانگی سرعت جریان 2 لیتر در دقیقه کافیست. در صورت نیاز به سرعت جریان بالاتری، می توانید دستگاه های 10 لیتر در دقیقه را خریداری نمایید.

خرید دستگاه اکسیژن ساز از مراکز معتبر

سعی کنید برای خرید این دستگاه به سراغ مراکز معتبر و نام آشنا بروید تا فریب افراد سود جو و کلاهبردار را نخورید! کرج مد دارای نمایندگی رسمی در زمینه فروش دستگاه های اکسیژن ساز می باشد. جهت خرید تغلیظ کننده اکسیژن در بالاترین کیفیت و بهترین برند به فروشکاه ما مراجعه نمایید و یا از طریق آنلاین و تلفنی خرید خود را به ثبت برسانید.