تعمیرات تخصصی فشارسنج

ما در این مطلب به مبحث تعمیرات تخصصی فشارسنج می پردازیم. هر نوع وسیله پزشکی که در محیط درمانگاه، بیمارستان، مراکز بهداشتی یا حتی در خانه استفاده می‌شود، توسط تکنسین‌های دانش آموخته‌ی فنی در کرج طب قابل بررسی و تعمیر هستند.

وسایلی همچون فشارسنج‌ها، بخورهای سرد و گرم، اکسیژن‌سازها و بسیاری از لوازم دیگر هم در محیط‌های درمانی و هم در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هریک از این وسایل در اثر استفاده مکرر یا طولانی‌مدت ممکن است با اختلال روبه‌رو شوند یا یکی از قطعات آن‌ها دچار سوختگی شود. در این صورت می‌توان از طریق شماره‌های تماس 02632248230 یا قسمت تماس با ما با کارشناسان کرج طب ارتباط گرفته و برای تعمیر وسیله خود هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

تعمیرات تخصصی فشارسنج

بیماری فشار خون به عنوان یکی از بیماری های شایع در بسیاری از مردم جهان از جمله ایرانیان به شمار می رود. همانطور که می دانید در طول سال ممکن است افراد زیادی به این بیماری مبتلا شوند و در اثر آن به بیماری های دیگری مبتلا شوند. به همین دلیل کنترل فشار خون موضوع مهمی است که از طریق فشارسنج امکان پذیر است.

فشارسنج در اکثر فروشگاه ها و داروخانه هایی که در زمینه درمان فعالیت می کنند موجود است.

در سال های گذشته مراکز و مجموعه های زیادی در سراسر ایران ایجاد شده است که به تعمیر گیج فشار می پردازند. در واقع خدمات تعمیر گیج فشار باید توسط کادر متخصص و نیروهای مجرب این مراکز انجام شود. در این راستا افرادی که قصد دارند با مبانی مختلفی در این زمینه از جمله قیمت تعمیرات مانومتر، هزینه سرویس مانومتر و … آشنا شوند، باید اطلاعات زیادی در این زمینه کسب کنند. در ادامه با اطلاعات مفیدی در این زمینه آشنا می شویم.

تعمیر فشار سنج بیورر

همانطور که گفته شد یکی از بهترین برندهای تولید کننده گیج فشار Beurer می باشد. برای تعمیر گیج فشار، قطعا بهترین گزینه ممکن مراجعه به نمایندگی تعمیرات گیج فشار بیورر است. نمایندگی تعمیرات این برند با توجه به تجربه بیشتر در این زمینه می تواند خدمات ایده آل تری را در این زمینه به شما ارائه دهد.

توجه داشته باشید که بسیاری از مجموعه ها خود را نماینده برندهای مختلف از جمله Beurer معرفی می کنند. با این حال، باید بتوانید فشارسنج خود را با دقت به مراکز مجرب بسپارید.

بیشتر بخوانید:سرویس و نگهداری اکسیژن ساز

تعمیر فشار سنج

باید بدانید که گیج فشار دستگاهی است که از ساختاری کاملا دیجیتالی بهره می برد. ساختار دیجیتال این محصول باعث شده است که اکثر مراکز نتوانند گیج فشار را تعمیر کنند. در این راستا پیشنهاد می کنیم حتما برای تعمیر یا سرویس گیج فشار به مجموعه های معتبر مراجعه کنید. این مراکز با دارا بودن قطعات مختلف این محصولات قطعا توانایی بیشتری در زمینه تعمیر گیج های فشار خواهند داشت.

تعمیر فشار سنج بازویی

یکی از بهترین فشارسنج هایی که برای اندازه گیری فشار خون افراد استفاده می شود، فشارسنج بازویی است. همانطور که از نامش پیداست، این محصول فشار از طریق بازوی فرد را تعیین می کند. البته گاهی ممکن است قسمت های مختلف این نوع فشارسنج ها دچار ایرادات مختلفی شوند.

در همین راستا گروه های فعال در این زمینه اقدام به تعمیر فشارسنج بازویی نیز می کنند. بنابراین می توانید از خدمات تعمیر فشار سنج بازویی در این مراکز بهره مند شوید.

تعمیر فشار سنج مچی

نوع دیگر فشارسنج، نوع مچی این محصولات است که فشار خون را از طریق مچ دست افراد اندازه گیری می کند. امروزه مراکز تعمیر فشار خون در کشور ما فشارسنج مچی را نیز تعمیر می کنند. این دستگاه ها از ساختار خاصی مانند نوع بازویی نیز بهره می برند.

به همین دلیل تعمیر آنها توسط کارشناسان امر ضروری است. در صورت تعمیر نامطلوب این دستگاه، این امکان وجود دارد که دستگاه شما نتواند فشار خون را به درستی تعیین کند. بنابراین تعمیر صحیح فشارسنج ها موضوع بسیار مهمی است که بسیاری از افراد به آن توجهی ندارند. لذا پیشنهاد می کنیم با توجه به این موضوع از خدمات تعمیر گیج فشار استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:عیب یابی اکسیژن ساز

تعمیر فشار سنج دیجیتال

امروزه نوع دیجیتال فشار سنج در بازارهای ایران بسیار بیشتر از گذشته شده است. این موضوع نیز به دلیل موفقیت محصولات دیجیتال و دقت بالاتر آنها در زمینه های مختلف از جمله حوزه درمانی است. با این حال، در هر صورت فشار سنج دیجیتال ممکن است در حین کار با خرابی های مختلفی مواجه شود. نسخه های دیجیتال فشار سنج ها نیز از حساسیت بیشتری برخوردار هستند و به همین دلیل باید توسط نمایندگی های مجرب کشورمان تعمیر شوند.

با وجود این شرایط پیشنهاد می کنیم مراحل تعمیر گیج فشار دیجیتال را به نمایندگی ها بسپارید. در این صورت محصول شما همچنان از کیفیت ایده آل قبلی بهره مند خواهد شد. توجه داشته باشید که فرآیند تعمیر توسط تعمیرکار گیج فشار دیجیتال باید با بالاترین دقت انجام شود.

تعمیرات فشار سنج با بالاترین کیفیت

توجه داشته باشید که قبل از تحویل دستگاه گیج فشار خود به مراکز تعمیر، از هزینه تعمیرات گیج فشار مطلع شوید. این موضوع باعث می شود که گروه تعمیرات مورد نظر شما نتوانند هزینه های اضافی را از شما دریافت کنند. همچنین سعی کنید با مجموعه های مجرب در این زمینه همکاری داشته باشید. با این موضوع سطح کیفی تعمیرات شما بالاتر می رود و هزینه های عادلانه تری را نیز پرداخت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:تعمیر اکسیژن ساز خانگی

درباره کرج طب

کرج طب «KarajMed» یک مرکز فنی است که فعالیت خود را از سال 1388 به‌صورت حرفه‌ای در زمینه ارائه خدمات فنی در حوزه تجهیزات پزشکی را آغاز کرده است. کرج طب تا به امروز توانسته است در عمل به فعالیت خود به شکل کارآمد عمل کند.

به طوری‌که پس از گذشت بیش از دو دهه از فعالیت حرفه‌ای، همچنان در زمینه ارائه خدمات فنی تجهیزات پزشکی فعال بوده و از دانش روز تعمیرات و کالیبراسیون تجهیزات پزشکی بهره می‌گیرد.

البته کرج طب خود عرضه کننده برخی از تجهیزات پزشکی موردنیاز در جهت تعمیرات این دستگاه‌ها است. این موضوع سبب می‌شود تا کرج طب به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی در تعمیرات وسایل پزشکی شناخته شود.

کرج طب یک شرکت فنی است، بنابراین خدمات گسترده‌ای دارد. به طوری‌که این مرکز می‌تواند خدمات خود در کلیه زمینه‌های زیر را ارائه کند:

هر نوع وسیله پزشکی که در محیط درمانگاه، بیمارستان، مراکز بهداشتی یا حتی در خانه استفاده می‌شود، توسط تکنسین‌های دانش آموخته‌ی فنی در کرج طب قابل بررسی و تعمیر هستند. وسایلی همچون فشارسنج‌ها، بخورهای سرد و گرم، اکسیژن‌سازها و بسیاری از لوازم دیگر هم در محیط‌های درمانی و هم در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هریک از این وسایل در اثر استفاده مکرر یا طولانی‌مدت ممکن است با اختلال روبه‌رو شوند یا یکی از قطعات آن‌ها دچار سوختگی شود. در این صورت می‌توان از طریق شماره‌های تماس 02632248230 یا قسمت تماس با ما با کارشناسان کرج طب ارتباط گرفته و برای تعمیر وسیله خود هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.


  • تعمیر اتوکلاو
  • تعمیر اکسیژن‌ ساز
  • تعمیر دستگاه فشار سنج
  • تعمیر میکروسکوپ
  • تعمیر رطوبت سنج
  • تعمیر بخور سرد و بخور گرم
  • تعمیر الکتروشوک