تعمیر آون آزمایشگاهی

تعمیر آون آزمایشگاهی

برای تعمیر آون ازمایشگاهی، می توانید به مرکز بزرگ و تخصصی کرج مد مراجعه نمایید. کرج مد با دارا بودن سال ها سابقه کار و تکنسین هایی حاذق و با تجربه، انواع تجهیزات پزشکی خانگی و بیمارستانی شما عزیزان را در بالاترین کیفیت و با بهره گیری از قطعاتی اورجینال و ضمانت دار تعمیر خواهد کرد. هزینه تعمیر آون آزمایشگاهی با مناسب ترین قیمت موجود در بازار صورت می گیرد. ما در کوتاه ترین زمان ممکن آون آزمایشگاهی شما را در هر نوع و برندی که باشد تعمیر نموده و به شما عزیزان تحویل می دهیم.

آون آزمایشگاهی چیست؟

آون آزمایشگاهی چیست؟

آون آزمایشگاهی به دستگاهی گفته می شود که در جهت خشک نمودن و ضد عفونی کردن ظرف های شیشه ای و فلزی آزمایشگاهی به کار می رود. آون های آزمایشگاهی در کارخانجات متعدد و برای مصارف مختلفی تولید شده و روانه بازار می گردند؛ برخی از این آون ها قادرند به صورت طبیعی و خودکار گرما را از منتقل نمایند، اما برخی دیگر از آن ها توسط پنکه و یا با بهره گیری از فناوری سبک بودن هوای گرم و سنگین بودن هوای سرد گرما و حرارت را منتقل می نمایند که به آن جا به جایی هوا گفته می شود. دمای فعالیت آون ها در محدود حرارتی 25 الی 350 درجه سانتی گراد می باشد، هر چند برخی از آن ها قادرند که تا حدود 600 درجه سانتی گراد نیز حرارت تولید کنند.

بخش های مختلف آون آزمایشگاهی

• محفظه داخلی: از این محفظه به منظور قرار دادن وسایل آزمایشگاهی و در جهت ضد عفونی کردن استفاده می شود. این وسایل اغلب از جنس استیل ضد زنگ ساخته می شوند و در مقابل حرارت مقاومت زیادی دارند. در محفظه داخلی آون، سنسور دما و ترموکوپل نیز وجود دارند.

• المنت گرم کننده: از این نوع المنت به منظور تامین حرارت لازم استفاده می شود و به طور معمول در کنار جداره خارجی آون قرار گرفته است که موجب افزایش دمای داخل آن می گردد. تعداد المنت ها با توجه به نوع و مدل دستگاه و میزان توان الکتریکی آن متغیر بوده و معمولا بین ا الی 2 عدد می باشند. المنت های تعیین شده، دارای حالتی فنری هستند و از منتقل نمودن جریان الکتریکی و اتصال آن به دستگاه آون ممانعت می کنند.

• عایق حرارتی: از اتلاف حرارت، سرد شدن سریع محفظه درونی و یا بیش از حد گرم شدن محفظه خارجی و مدار های الکتریکی دستگاه جلوگیری می کند.

• سیستم کنترل و نمایش دمای داخل محفظه: سیستم کنترل و نمایش دمای داخل محفظه آون با توجه نوع آن، کاملا جدا از هم و یا در یک سیستم مرتبط قرار گرفته اند. سیستم نمایش دمای داخل محفظه شامل مواردی هم چون دماسنج عقربه ای، دماسنج جیوه ای و برد الکتریکی، سنسور حرارتی و نمایشگر دیجیتال می باشد. سیستم کنترل دما نیز شامل ترموکوپل های فلزی، جیوه ای و تجهیزات میکرو پروسسوری می باشد که موجب در هم آمیخته شدن سیستم نمایش و کنترل دما می گردد.

• سیستم حفاظتی: سیستم های حفاظتی الکتریکی برای افزایش ایمنی کاربران و وسایل آزمایشگاهی و آون تعبیه شده اند. به وسیله فیوز الکتریکی، می توان در مواقع ضروری جریان را قطع نمود، هنگامی که سیستم کنترل دما به خوبی عمل نمی کند، دمای آون بیش از حد افزایش می یابد و در نتیجه سیستم قطع جریان فعال می شود.

ارائه خدمات تعمیر آون آزمایشگاهی

ارائه خدمات تعمیر آون آزمایشگاهی

شرکت کرج مد؛ در زمینه نصب، راه اندازی، تعمیر آون آزمایشگاهی، کالیبراسیون آون آزمایشگاهی، سرویس دوره ای و نگهداری محصول آون آزمایشگاهی و نصب و راه اندازی تجهیزات و لوازم جانبی آن خدمات مفید و ارزنده ای را به کاربران عزیز ارائه می دهد. در صورت ایجاد مشکل و نقص فنی در هر کدام از قطعات و تجهیزات بیان شده در آون آزمایشگاهی، می توانید درخواست خود را از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت با کارشناسان ما مطرح نمایید. ما در سریع ترین زمان ممکن، تجهیزات آزمایشگاهی شما را با بهره گیری از قطعاتی اورجینال و ضمانت دار تعمیر خواهیم کرد.