خرید اتوکلاو آزمایشگاهی

خرید اتوکلاو آزمایشگاهی

خرید اتوکلاو آزمایشگاهی را می توانید از مرکز بزرگ و تخصصی کرج مد انجام دهید. اتوکلاو آزمایشگاهی یکی از تجهیزات بسیار مهم آزمایشگاهی محسوب می شود که جهت گرمایش، استریل نمودن و موارد مشابه آن مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه متفاوت از آون آزمایشگاهی است و به آن اتوکلاو زودپزی هم گفته می شود.

به دلیل مشخصات فنی خاصی که دارد با عنوان اتوکلاو آزمایشگاهی شناخته می شود. برای خرید و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی از کارشناسان و متخصصان کرج مد، تنها کافیست که از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های درج شده در وب سایت با ایشان ارتباط برقرار نمایید تا اطلاعات جامع و کاملی را از مشخصات فنی، کاربرد ها و روش استفاده از اتوکلاو آزمایشگاهی در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

خرید اتوکلاو آزمایشگاهی

اتوکلاو آزمایشگاهی چیست؟

نوع دیگری از اتوکلاو به نام اتوکلاو بیمارستانی وجود دارد که می تواند بخار آب گرم شده را در فشار و دمای بالا تولید نماید. بدین صورت که آب در ابتدا تبخیر شده و بخار ناشی از آن با دمای بالا مواجه می گردد. این فرآیند تا مادامی که دمای بخار به حدود 120 درجه سلیسیوس برسد ادامه دارد. در طی این فرآیند، فشار هوای درون محفظه نیز رو به افزایش است، اما از اتوکلاو آزمایشگاهی برای محیط های آزمایشگاهی استفاده می شود.

شرکت کرج مد؛ بهترین اتوکلاو های آزمایشگاهی را در برند های مختلف داخلی و خارجی در بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت به سراسر کشور عرضه می کند. مشخصات اتوکلاو های ما برای محیط های آزمایشگاهی مناسب می باشد و مشمول مواردی هم چون حجم و گنجایش دستگاه، مواد و متریال اولیه مرغوبی که در ساخت دستگاه به کار رفته اند و تنظیمات مختلف برای وضعیت درون محفظه می شوند.

انواع اتوکلاو ها

اتوکلاو ها با توجه به حجم، کارکرد، کشور سازنده و نوع برند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند، بدین ترتیب مشتریان می توانند آسوده خاطر اتوکلاو مناسبی را برای خود تهیه و خریداری نمایند. کرج مد اتوکلاو های مختلفی را در بالاترین میزان کیفیت عرضه می کند.

از لحاظ کشور تولید کننده، اتو کلاو های آزمایشگاهی به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم می شوند، یکی از کشور های سازنده کشور سوییس است که اتوکلاو های خود را مطابق با استاندارد ها و آزمایش های لازم ساخته و عرضه می کند.

اتو کلاو های داخلی نیز دارای کیفیت مطلوبی هستند. علاوه بر سطح کیفی از لحاظ حجم و قیمتی نیز این دستگاه ها دارای انواع بی شماری می باشند. اتوکلا های آزمایشگاهی؛ دارای حجم و ظرفیت های مختلفی هستند و افراد متناسب با نوع نیاز و کارکرد خود تصمیم می گیرند که کدام مورد را انتخاب نمایند. حجم اتوکلاو های آزمایشگاهی از 10 لیتر شروع شده و به 50 و 100 لیتر هم می رسد، به گونه ای که آزمایشگاه های مجهز و پیشرفته نیز می توانند برای مقیاس های وسیع خود از این نوع اتوکلاو ها استفاده نمایند.

خرید اتوکلاو آزمایشگاهی

مشخصات متمایز دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی

اتوکلاو های آزمایشگاهی باید از قابلیت ها و امکانات مجهزی برخوردار باشند؛ اولین قابلیت آن در کلاس N است که این حرف به معنای جامد نیمه برهنه است. هم چنین شیر اتوکلاو دارای مشکلاتی از قبیل عمل نکردن در مواقع ضروری و یاز ماندن در واقعی که به آن نیازی نیست نخواهد بود، شیر را کشور ایتالیا می سازد.

از دیگر امکانات ویژه اتوکلاو های آزمایشگاهی می توان به مواردی هم چون صفحه نمایشگر دیجیتال، سیستم کنترل سطح آب و بخار الکترونیکی، گیرنده های محافظ درب نشکن و ضد باکتریال اشاره نمود. اتوکلاو های سوییسی و ایرانی از بهترین اتوکلاو های موجود در بازارند که از لحاظ کیفی و قیمتی در بالاترین سطح ممکن قرار گرفته اند.

اما انتخاب نوع اتوکلاو کاملا به نوع نیاز و قابلیت های مخصوص دستگاه وابسته است. اتوکلاو آزمایشگاهی ایرانی در کلاس N و به صورت کلاسیک ساخته شده است که دارای استوانه ای در بالا بوده، درب آن به سمت مخزن باز می شود و دارای حجم های مابین 10 تا 100 لیتری است. اتوکلاو های سوییسی نیز از لحاظ ظاهری مدل یخچالی و دارای حجم های مابین 50 تا 140 لیتری هستند.

برای خرید اتوکلاو های آزمایشگاهی، می توانید به وب سایت اینترنتی کرج مد مراجعه نموده و از دستگاه های اتوکلاو در برند های مختلف داخلی و خارجی بازدید فرمایید. جهت خرید و ثبت نهایی سفارش، با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.