زمان سرویس دستگاه اکسیژن ساز

زمان سرویس دستگاه اکسیژن ساز

زمان سرویس دستگاه اکسیژن ساز هر 6 ماه یک بار است. با توجه به این موضوع که هر ماشینی نیازمند تعمیر در مدت زمان مشخصی است، دستگاه اکسیژن ساز نیز باید در بازه زمانی معینی سرویس شود، در غیر این صورت دچار مشکلات متعددی خواهد شد. جهت تعمیر تخصصی و سرویس دوره ای دستگاه اکسیژن ساز، می توانید به شرکت بزرگ و معتبر کرج مد مراجعه نمایید.

کرج مد با دارا بودن سال ها سابقه کار و تخصص در زمینه تعمیر و فروش انواع دستگاه ها و تجهیزات پزشکی مختلف، می توانند دستگاه اکسیژن ساز شما را در مدت زمان کوتاهی و با بهره گیری از مرغوب ترین و با کیفیت ترین متریال تعمیر نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تعمیر و سرویس دستگاه اکسِیژن ساز، می توانید با کارشناسان ما از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های موجود در وب سایت اینترنتی کرج مد ارتباط برقرار نمایید، ایشان اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

زمان سرویس دستگاه اکسیژن ساز به چه صورت است؟

برای اینکه مطمئن شوید دستگاه اکسیژن ساز شما می تواند برای مدتی طولانی و بدون هیچ مشکلی کار کند، باید قوانین مرتبط با زمان تعمیر و نگهداری از دستگاه اکسیژن ساز را به درستی رعایت نمایید، در غیر این صورت دستگاه دچار چالش ها و مشکلات غیر قبل پیش بینی خواهد شد و تاثیرات نامطلوبی بر سلامتی کاربران می گذارد. این دستگاه باید هر 6 ماه یک بار توسط مراکز تخصصی، سرویس و تعمیر شود تا مشکلات و نواقص فنی آن به طور کامل برطرف گردند.

نکات مهم برای استفاده از دستگاه اکسیژن ساز

از دستگاه اکسیژن ساز تنها به منظور تامین اکسیژن لازم و نبولایزر جهت دارو های استنشاقی و تحت نظر پزشک معالج استفاده می شود. افراد در هنگام استفاده باید سرعت جریان و مدت زمان استفاده از دستگاه را به درستی رعایت کنند تا به سلامتی خود آسیبی وارد نکنند. اگر شاهد بروز عوارض جانبی در مدت زمان درمان خود بودید، حتما آن را با پزشک معالج خود در میان بگذارید.
قوانین مهم برای استفاده از این دستگاه شامل موارد زیر می شوند:

• از مجاورت دستگاه با وسایل آتش زا و یا اجسام قابل اشتعال جدا خودداری کنید.

• دستگاه باید حدود 50 سانتی متر از دیوار و دیگر اجسام فاصله داشته باشد تا ذرات خارجی نتوانند موجب انسداد فیلتر های دستگاه شوند.

• بیشتر از مدت زمانی که پزشک معالجتان تعیین کرده است از دستگاه اکسیژن ساز استفاده نکنید.

• اگر می خواهید به نتایج مطلبی دست پیدا کنید، می توانید در تمام جلسات اکسیژن درمانی خود از مرطوب کننده دستگاه اکسیژن ساز هم استفاده کنید. تقریبا همه مدل های دستگاه اکسیژن ساز، دارای چنین فناوری می باشند و اگر به این مورد توجه نشود، ممکن است که غشا های مخاطی بیمار کاملا خشک شوند و در نتیجه ناراحتی هایی در نواحی بینی، دهان و گلوی بیمار ایجاد می شوند.

این دستگاه به طور کلی حدود 10 سال عمر می کند، اما اگر می خواهید که دستگاه به طور مرتب برای شما کار کند و کمتر دچار خرابی گردد، باید در زمان مشخصی جهت سرویس دستگاه اکسیژن ساز خود اقدام نمایید. اگر با وجود نکات بیان شده باز هم مشکلی برای دستگاه شما ایجاد شود، باید آن را با افراد متخصص در این زمینه بسپارید تا ایرادات و نواقص فنی دستگاه اکسیژن ساز شما را بررسی نمایند.

 

زمان سرویس دستگاه اکسیژن ساز

موارد مهم در هنگام استفاده از دستگاه اکسیژن ساز

• به هیچ عنوان دستگاه را مکررا خاموش یا روشن نکنید. بین هر روش و خاموش شدن دستگاه، نباید از 3 دقیقه کمتر فاصله باشد، چون عمر مفید دستگاه کاهش می یابد.

• در هر بار استفاده از دستگاه اکسیژن ساز، باید آب موجود در لیوان مرطوب کننده دستگاه را عوض کنید و حتما لیوان را به خوبی تمیز نمایید.

• فیلتر دستگاه را به صورت مرتب تمیز کنید تا طول عمر دستگاه افزایش یابد، فیلتر دستگاه باید هر 15 روز یک بار تمیز شود.

• از کانولای بینی به صورت جداگانه استفاده کنید و حتما هر بار بعد از استفاده آن را تمیز کنید. هر 30 روز یک بار باید کانولای بینی را عوض کنید.

• بهینه نشانگر دمای دستگاه بین 10 الی 30 درجه سانتی گراد است و نباید از این حدود تجاوز کند.

در موقع سرویس دستگاه اکسیژن ساز خود، می توانید به مرکز تخصصی کرج مد مراجعه نمایید. تکنسین های ما دستگاه شما را به طور کامل بررسی می کنند و تمامی عیوب و نواقص فنی آن را به طور کامل برطرف می کنند. جهت آگاهی بیشتر از خدمات کارشناسان ما، با شماره تلفن های موجود در وب سایت اینترنتی کرج مد تماس حاصل فرمایید.